battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ubdate

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
toin_8
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 12:10 pm    Onderwerp: ubdate Reageren met citaat

heey allemaal
ik heb dit spel ong een weekje en heb best veel geoefend met solo spel maar wil nu online gaan spelen dus ik had een patch nodig ik downloaden hem dus en installeerde hem tot op het laatste moment. hij was 100% en er kwam een berichtje dat de ubdate was mislukte en dat hij zou worden afgebroken. ik heb het een paar keer gebrobeerd maar het lukt steeds niet weet iemand wat er aan de hand is.
plz zeg het.
toin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 12:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerst de FAQ lezen graag..

Waar kan ik de patches vinden?
Er zijn 2 methode hiervoor.
1. Je zoekt het hele internet af, doormiddel van een zoekmachine om een gratis download ergens te vinden. (ze staan op deze site www.battlefield-2142.nl)
2. Je download de EA downloader. Je logt in op je bf2142 EA account en daar staan alle patches op je te wachten. EA downloader kun je hier vinden. (https://account.ea.com/commerce/main.jsp?ipath=17&sls=2&site=eaco&skin=commerce&app=homepage&xcountry=NL&locale=nl&curr=EUR)

Laatst aangepast door Happy-Camper op Ma Jul 30, 2007 12:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2007 12:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

probeer hem ergens anders vandaan te downloaden, werkt niet dmv van modjive want daar doet hij hetzelfde.

Via deze site lukt het gegarandeerd

http://www.battlefield-2142.nl/file.php?file=BF2142_Update_1.25.exe
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: