Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Za Jul 28, 2007 4:08 pm Onderwerp: |
|
|
XBOX 360 !!  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jul 28, 2007 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
BF bad company ziet er goed uit, op de PC zou het wel tof zijn.
Ik heb de xbox 360 maar ik speel toch liever andere spellen erop zoals GOW, Halo3.....  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za Jul 28, 2007 11:26 pm Onderwerp: |
|
|
speel je Halo 3 al? Is die eigenlijk al uit? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jul 28, 2007 11:39 pm Onderwerp: |
|
|
Nee halo 3 is nog niet uit. Die komt eind September uit en dan ga ik die direct halen  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jul 28, 2007 11:55 pm Onderwerp: |
|
|
Waarom is halo er wel leuk op te spelen en battlefield niet, het zijn beide first person shooters.
WHOA die nieuwe battlefieldengine (frostbite) is meesterlijk. Ik hoop dat waarneer ik terug kom van mijn vakantie ik gelijk battlefield kan kopen en spelen. Zo ja dan ben ik de aankomende 3 maanden niet meer beschikbaar _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 10:18 am Onderwerp: |
|
|
zul je toch lang op vakantie mogen gaan hij komt pas in 2008 uit _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 11:40 am Onderwerp: |
|
|
2008?!?! ik had ergens gelezen dat ie in oktober uit kwam _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 1:53 pm Onderwerp: |
|
|
yup je hebt gelijk, ik had namelijk nog niet gelezen dat het nog langer ging duren. Het is nu Maart 2008 , aan de andere kant is het wel beter voor mijn site. (messchien komt dat ding ook nog eens af) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
NLminionNL Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
En voor de mensen die goedkopere systemen willen =P lekker wachten tot eind van het jaar haha =P |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
major payne schreef: | yup je hebt gelijk, ik had namelijk nog niet gelezen dat het nog langer ging duren. Het is nu Maart 2008 , aan de andere kant is het wel beter voor mijn site. (messchien komt dat ding ook nog eens af) |
Jammer dat het langer duurt ja maar goed daar zullen ze vast een reden voor hebben:)
En met je site major, probleem hebk ook Wil altijd teveel teglijk waardoor het met websites nie opschiet  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 5:19 pm Onderwerp: |
|
|
bij mij ook niet, ben druk bezig met een ledensysteem en forum enzo, en pfff moeilijk en veeeel werk  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 6:00 pm Onderwerp: |
|
|
ligt eraan, als je het ledensysteem en forum zelf maakt is het wel veel maar minder werk dan als je het download. (Denk ik) Ik probeer namelijk eerst erachter te komen hoe alles werkt als ik een kant en klaar script download, omdat ik dat nooit snap duurt het lang en doe ik het dus gewoon niet. Nu maak ik het zelf en heb ik binnen een week al een goed werkend forum van 5 pagina's
Rohem das inderdaad waar, tijd tekort. En ik heb zelf alleen zin om aan mijn site te werken als ik naar school/werk moet, ik geen toegang heb tot een computer als ik ga slapen of als ik naar familie ga. Kortom ik heb er pas zin in als ik niet kan
Edit, wat voor site heb je eigenlijk Rohem. Ben je provider of ga je mensen helpen met websites maken? (Gokje naar de naam Webmasterpoint) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
Forum is niet erg makkelijk. Neem nou de voorpagina van dit forum je hebt forum categorien, forums erin en daar zie je het aantal posts, views en de naam van de gene die het laatst heeft gepost. Dan heb je nog rechten enzo, en als je een topic verwijderd moet je alle posts erin ook deleten. Kan allemaal wel en zijn gewoon mysql querys, als je er even voor gaat zitten maar andere onderdelen van een site zijn toch wel makkelijker.
En heb je trouwens al gefixt dat je in een topic meerdere pagina's hebt? En als er er dan 80 paginas zijn (kijk naar het screenshots topic) dan moet je dus 1 ... 74, 75, 76 ] zien te fixen etc etc.. De basis is simpel maar als je het goed wilt doen ben je wel even bezig.
Ook moet je sql querys efficient maken zodat je er zo minmogelijk nodig hebt (voor load van de server). Denk daarbij aan JOIN. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | Forum is niet erg makkelijk. Neem nou de voorpagina van dit forum je hebt forum categorien, forums erin en daar zie je het aantal posts, views en de naam van de gene die het laatst heeft gepost. Dan heb je nog rechten enzo, en als je een topic verwijderd moet je alle posts erin ook deleten. Kan allemaal wel en zijn gewoon mysql querys, als je er even voor gaat zitten maar andere onderdelen van een site zijn toch wel makkelijker.
En heb je trouwens al gefixt dat je in een topic meerdere pagina's hebt? En als er er dan 80 paginas zijn (kijk naar het screenshots topic) dan moet je dus 1 ... 74, 75, 76 ] zien te fixen etc etc.. De basis is simpel maar als je het goed wilt doen ben je wel even bezig.
Ook moet je sql querys efficient maken zodat je er zo minmogelijk nodig hebt (voor load van de server). Denk daarbij aan JOIN. |
OK ik download wel een forum  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|