Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ppdayne0 Private

|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 4:31 pm Onderwerp: Een ongelooflijk hoge score |
|
|
Wat ik nu niet begrijp en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen:
ik heb een score van bijna 2600 punten, de nummer 1 heeft een score van 17000, maar het verschil van totaal uren gespeeld, is maar 6 uurtjes. ik moet zeggen dat ik niet slecht speel, een gemiddelde score van 30 punten per potje.
HIj haalt dus gemiddeld 6 keer meer punten per potje, dus kom je uit op 180 punten per potje.. Naaah , dat geloof ik niet..
Loopt hij nu de boel te flashen!!!??
Please, kan iemand mij dit uitleggen, want ik frustreer me hier mateloos aan
Nu ff in het kort: 17000 punten halen in die paar daagjes tijd dat het spel uit is geloof ik geen snars van
groetjes _________________ Stacy's mom |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 6:36 pm Onderwerp: Re: Een ongelooflijk hoge score |
|
|
ppdayne0 schreef: | Wat ik nu niet begrijp en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen:
ik heb een score van bijna 2600 punten, de nummer 1 heeft een score van 17000, maar het verschil van totaal uren gespeeld, is maar 6 uurtjes. ik moet zeggen dat ik niet slecht speel, een gemiddelde score van 30 punten per potje.
HIj haalt dus gemiddeld 6 keer meer punten per potje, dus kom je uit op 180 punten per potje.. Naaah , dat geloof ik niet..
Nu ff in het kort: 17000 punten halen in die paar daagjes tijd dat het spel uit is geloof ik geen snars van
groetjes |
Hij zal hoofdwaarschijnlijk mee gespeeld hebben met de BETA of is een van de ontwikkelaars  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
of is gewoon echt zon uber nerd die 20 uur per dag speeld en die andere 4 uur gebruikt om foute dingen (p*rno) te downloaden dan schiet het ook aardig op _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
ppdayne0 Private

|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 8:32 pm Onderwerp: Re: Een ongelooflijk hoge score |
|
|
Happy-Camper schreef: | ppdayne0 schreef: | Wat ik nu niet begrijp en ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen:
groetjes |
Hij zal hoofdwaarschijnlijk mee gespeeld hebben met de BETA of is een van de ontwikkelaars  |
Nou leuk is dat dan.. _________________ Stacy's mom |
|
Terug naar boven |
|
 |
ppdayne0 Private

|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
Fear schreef: | of is gewoon echt zon uber nerd die 20 uur per dag speeld en die andere 4 uur gebruikt om foute dingen (p*rno) te downloaden dan schiet het ook aardig op |
Nou, leuk is dat dan.. Dacht namelijk dat ik zon uber nerd was  _________________ Stacy's mom |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 8:26 am Onderwerp: |
|
|
ppdayne0 schreef: |
Nou, leuk is dat dan.. Dacht namelijk dat ik zon uber nerd was  |
LMAO _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
deventerror Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 7:17 am Onderwerp: |
|
|
nee er zitten cheaters tussen een eikel had in een potje 2047 punten na 5 min spelen hij zij dat het een bug is zo verkloten ze de rank gebeuren die gast heet homerr uit polen en hij zit hoog in de rang lijst drie maal raden hoe dat komt  _________________ lol |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 8:22 am Onderwerp: |
|
|
maar die 200 punten halen is wel mogelijk, speel titan dan krijg je 2x zoveel punten (als je kills maakt) de verdedigingsscore/aanvalsscore + de killscore en als je verdidicht kan je nog verdedigingsbadges krijgen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tantalus Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 10:41 am Onderwerp: |
|
|
ik zit met hetzelfde probleem: ik speel titan: tijdens de eerste fase doe ik niet anders dan silos overnemen en verdedigen (ik heb een positieve kill/death ratio en neem zo'n tien silopunten per spel)
daarna afhankelijk van wiens schild het eerst begeeft en afhankelijk van de nood ga ik verdedigen of aanvallen. Ik speel ondersteuner dus mijn automatische turret gecombineerd met ammo leveren me aardig wat punten op. Dan nog haal ik tussen de 50 en 100 in een goed potje. De 100+ is meestal als teamleader met een goed team.
Plus er zitten echt wel cheaters tussen, ik kom van een clan waar bugs gebruiken ook cheaten is en in titan is het dus mogelijk om toch nummer 3 of 4 van de reactoren kapot te maken zonder dat je de eerste kapot hebt gemaakt. Ik zei leuk dat dit onmogelijk was en zeiden zei leuk dat dit wel kon, het was een bug. Welnu bug's gebruiken is voor mij cheaten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 11:56 am Onderwerp: |
|
|
Kan je die shit nie doorgeven aan EA ofzo dan kunn en ze een patch maken om die bug te fixen. IK gebruik meer glitches hehe zoals op de kerk bij verdun.
gewoon uit je heli jumpen met sniper en dan op het randje van het dak landen
dat is toch geen cheaten? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 1:26 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik vind die scores ook maar raar _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 1:44 pm Onderwerp: |
|
|
MitsieMaster schreef: | Kan je die shit nie doorgeven aan EA ofzo dan kunn en ze een patch maken om die bug te fixen. IK gebruik meer glitches hehe zoals op de kerk bij verdun.
gewoon uit je heli jumpen met sniper en dan op het randje van het dak landen
dat is toch geen cheaten? |
nee das geen cheat, das een exploit... sommige vinden het net zo erg... maar als je het eenmaal weet dan is er toch nix ergs aan vind ik.. _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
|T3| MarXmaN Private

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 2:20 pm Onderwerp: |
|
|
Er zijn ook erg veel statpadders actief, maar de top10 enzo spelen gewoon idd 20 uur per dag ofzo volgens mij, die hebben gewoon geen leven  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Neophyte_NL Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ik speel ook iets van 12 uur oer dag hoor  |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 07, 2006 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
hm ik heb het druk met van alles en nog wat maar als ik speel speel ik ongeveer 5 uur _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|