Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:50 am Onderwerp: |
|
|
bij mij loopt ie dan gewoon vast op select soldier... soms na 10 minuten komt het volgende scherm (wel leeg) in beeld... maar alt+tab en ctrl+alt+del werken dan ook niet
maar dat gebeurt dus alleen als de masterserver down is en dan hebben er meer mensen problemen _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Corniche Onderluitenant Zilver

Geregistreerd op: 02 Jul 2007 Berichten: 38 Woonplaats: Zoelmond (Vlakbij Culemborg)
|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 9:10 am Onderwerp: |
|
|
Met dat Wireless Connection he, dat heb ik nu ook, maar hoe ik mijn 'antenne' ook maar plaats, hij blijft telkens wegvallen. VRESELIJK irritant, en VOORAL wanneer je in close combat zit of met je sniper heerlijk op iemand zijn hoofd hebt gericht. Maar ik ga dus eerst maar is gewoon een kabel leggen naar de modem want hier word ik echt gek van! Het gebeurt ook vaak dat heel de verbinding gewoon wegvalt voor 20sec ofzo, dus alle verbindingen vallen dan weg, dus ook met de EA-master server.
Misschien komt dit ook wel omdat mijn kamer in de kelder is?  _________________ 'I ain't gonna say I'm true, cause true speaks for itself'
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 2:05 pm Onderwerp: |
|
|
lol
wireless zuigt zoiezo met gamen
en vooral als je in een kelder zit
want die is meestal nog beter geinsoleerd enso en komt het signaal nog slechter door  _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|