Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:11 pm Onderwerp: Gratis! Half-life 2 : Deathmatch & Lost Coast |
|
|
Hey,
Voor de mensen die het nog niet was opgevallen tijdens het installeren van de nieuwe ATI 7.7 drivers of nog niet gedaan hadden.
Als je in het bezit bent van een ATI Videoplank kun je gratis JaJa helemaal gratis Half-life 2 : Deathmatch en Half-life 2 : Lost Coast downloaden.
Anyway je hoeft niet perse de nieuwe ATI drivers te installeren.
Half-life 2 : Deathmatch is een soort Counterstrike in de toekomst ik vind het wel leuk, die andere is een singleplayer ding dat je in 5min uitgespeeld hebt.
http://www.steampowered.com/ati_offer1/
Denk ik meld het maar ff
Jeroen. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:12 pm Onderwerp: |
|
|
Bedankt ga het gelijk downloaden.
Toevallig heb ik een ATI-kaartje in me pc _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:55 pm Onderwerp: |
|
|
staat wel voor een limited time zelf heb ik HL2 al  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 10:14 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | staat wel voor een limited time zelf heb ik HL2 al  |
Uhu, maar ik neem aan dat hij gewoon blijft werken als de actie is afgelopen of niet ? _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | Arie schreef: | staat wel voor een limited time zelf heb ik HL2 al  |
Uhu, maar ik neem aan dat hij gewoon blijft werken als de actie is afgelopen of niet ? |
Daar zou ik nog maar niet zo direct van uitgaan..
EDIT: maar ga het zeker wel ff proberen  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | Arie schreef: | staat wel voor een limited time zelf heb ik HL2 al  |
Uhu, maar ik neem aan dat hij gewoon blijft werken als de actie is afgelopen of niet ? | Jah kan best wel idd, er staat dat er voor een limited time ze dat uidelen, las het niet goed  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sentienel Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 9:08 am Onderwerp: |
|
|
Lost Coast kún je idd in 10 min uitspelen, maar wees dan zo slim en zet de moeilijkheidsgraat hoger, anders is er nix aan en zit er geen 'spanning' in
Ik vind Steam een hele goede zaak, omdat piraterij zo tegen wordt gegaan en soms zelfs games die in de winkel erg slecht verkochten opeens bij steam in korte tijd dubbelzoveel d'r uit gingen. Vooral originele games, die volgens gamers mogelijk een slechte koop kunnen zijn, omdat het totaal anders is en kiezen voor de 'standaard/veilige' games |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 11:06 am Onderwerp: |
|
|
er bestaan ook piraterij versies van steam hoor... Je kan zelfs online met die piraterij versies _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 1:28 pm Onderwerp: Re: Gratis! Half-life 2 : Deathmatch & Lost Coast |
|
|
Jeroen schreef: | Hey,
Half-life 2 : Deathmatch is een soort Counterstrike in de toekomst ik vind het wel leuk, die andere is een singleplayer ding dat je in 5min uitgespeeld hebt.
Jeroen. |
hier ben ik het niet echt mee eens, HL2 Deathmatch is echt wel heel anders dan cs _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jul 24, 2007 1:42 pm Onderwerp: Re: Gratis! Half-life 2 : Deathmatch & Lost Coast |
|
|
Snaerfy schreef: | Jeroen schreef: | Hey,
Jeroen. |
hier ben ik het niet echt mee eens, HL2 Deathmatch is echt wel heel anders dan cs |
Daarom zeg ik ook een soort van, het enige verschil dat ik zie is dat je geen geld krijgt als je kills maakt om wapens te kopen .... _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|