battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verbinding verbreekt steeds met server

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LD50
Private
Private

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 2:21 pm    Onderwerp: Verbinding verbreekt steeds met server Reageren met citaat

Hoi,

Ik heb gisteren BF2142 + Northern Strike via EU Link gedownload en heb het dus 2 dagen kunnen spelen.

Gisteren deed hij het gewoon goed maar vandaag stuitte ik op een aantal problemen;

Vanochtend kon ik m'n unlockte items niet meer kiezen, na 3x BF opnieuw op te hebben gestart deed hij het weer.

Ik kon de NS maps niet spelen maar nadat ik het hier had gelezen heb ik het opgelost en kan het nu wel.

Maar nu zit ik met een probleem waar ik echt pissig van word... Mad

Als ik nu een server join word ik na minder dan een minuut gedisconnect; ik krijg geen PB bericht ofzo (als ik die zou moeten krijgen?) dus ik denk niet dat het daar aan ligt.

Ik heb bij verschillende servers/characters/maps proberen te joinen maar de verbinding wordt bijna gelijk verbroken als ik gespawnd ben.

Ik heb tot nu toe gewoon kunnen spelen en opeens kreeg ik dit probleem.

Als iemand me snel zou kunnen helpen zou ik dat erg waarderen! Dan kan ik hopelijk weer gamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 3:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan je aanraden om eens een kijkje bij de oude topics te nemen.

Volgens mij moet je punkbuster updaten en ff kijken of het wel in je lijste bij processen voorkomt. Zowel punkbuster A en B.

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 3:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wat is de error melding precies? en als je verbinding word verbroken, ben je dan toevallig ook van msn af? dan kan het je internet misschien zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
LD50
Private
Private

BerichtGeplaatst: Wo Jul 11, 2007 12:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij zegt gewoon 'Verbinding met server verbroken' en ik ben dan niet van MSN af.

Ik kan nu weer spelen maar nog steeds over 50% van de servers word ik gedisconnect Confused
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: