Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Surichii Private

|
Geplaatst: Do Dec 07, 2006 11:50 pm Onderwerp: Lag, waar ligt dit aan? |
|
|
Goedenavond,
Ik weet niet wie me hiermee kan helpen, maar ik zit met een probleem. Ik heb Battlefield 2142 anderhalf uur geleden gekocht. Ondaks dat ik een goede pc en internet verbinding heb lag ik nog altijd. Mijn vraag is ligt dit aan de video settings of waar zou het aan moeten liggen? En wat kan ik eraan doen?
Mijn pc:
Moederbord: ASUS A8N-SLI Deluxe
Intern Geheugen: 2024 MB RAM
Videokaart: 2x nVidia Geforce 6800 GS 256 MB
Processor: AMD Athlon 3800+ X2
Mijn game settings:
Ik heb geprobeerd om alles op medium te zetten toen lagde ik nog altijd. Toen ik probeerde alles op low te zetten kreeg ik geen verbinding meer met de EA server. Dit heb ik dus niet meer kunnen testen, maar het lijkt me sterk dat ik met deze pc de settings zo laag moet zetten.
Wat is jullie idee hiervan? En wat kan ik eraan doen? |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Dec 08, 2006 10:06 am Onderwerp: |
|
|
het ligt aan ea _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
commodus2 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Dec 08, 2006 3:46 pm Onderwerp: |
|
|
als je ping gewoon laag is kun je er wel vanuit gaan dat de server waarop je speelt het probleem is. Server is dan druk ofzo |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dutch_Pilot Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Vr Dec 08, 2006 7:10 pm Onderwerp: |
|
|
ja, mijn comp is niet echt goed, Ik heb alles op laag. Maar dan speelt het bij mij ook lekker. Maar op sommige servers heb je gewoon lagg en dan maakt je pc niks uit. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Dec 08, 2006 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
Als de ping laag is betekend het dus dat de verbinding tussen jouw en de server goed is. Ik zou dan niet direct zeggen dat het dan aan de server ligt, maar aan je eigen PC. Meestal als de server lagt zal je iedereen wel horen zeggen LAGGGG ?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kai-Itza Private

|
Geplaatst: Za Dec 09, 2006 6:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog iets veel ergers... Ik heb Battlefield 2 weken geleden gekocht, ik speelde met alle settings op medium en alles verliep heerlijk: Geen lag geen probelem gewoon heerlijk spelen!
Tot eind vorige week, opeens kreeg ik met elke server (tot aan mijn favoriete servers die normaal geen lag geven) giga lag, ik probeerde vanalles! ik heb gekeken naar updates van alles en nogwat, details verlagen (met het resultaat dat de game er zo bagger uitzag dat et beeld zwart werd als ik de Titan binnenging en alleen ventjes zag lopen maar verder nisk meer)
Mijn pc gaat de aanbevoeln requirements op elk vlak te boven, en mijn internet geeft nooit problemen! (behalve dan bij Battlefield)
HOE KOMT DIT!!! (ik ben intussen opgehouden met battlefield spelen omdat ik uit elke serevr word gekeilt door mijn lag) |
|
Terug naar boven |
|
 |
Enduin Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Za Dec 09, 2006 7:56 pm Onderwerp: |
|
|
Kai-Itza schreef: | Ik heb nog iets veel ergers... Ik heb Battlefield 2 weken geleden gekocht, ik speelde met alle settings op medium en alles verliep heerlijk: Geen lag geen probelem gewoon heerlijk spelen!
Tot eind vorige week, opeens kreeg ik met elke server (tot aan mijn favoriete servers die normaal geen lag geven) giga lag, ik probeerde vanalles! ik heb gekeken naar updates van alles en nogwat, details verlagen (met het resultaat dat de game er zo bagger uitzag dat et beeld zwart werd als ik de Titan binnenging en alleen ventjes zag lopen maar verder nisk meer)
Mijn pc gaat de aanbevoeln requirements op elk vlak te boven, en mijn internet geeft nooit problemen! (behalve dan bij Battlefield)
HOE KOMT DIT!!! (ik ben intussen opgehouden met battlefield spelen omdat ik uit elke serevr word gekeilt door mijn lag) |
Staan er geen programma's aan die aan het downloaden/uploaden zijn oid? of iemand anders in je netwerk die zoiets aan heeft? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kai-Itza Private

|
Geplaatst: Za Dec 09, 2006 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
Nope (tenzij iemadn in mijn draadloos netwerk heeft weten te breken...) |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kai-Itza Private

|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 2:28 am Onderwerp: |
|
|
Was dus iemand in mijn (draadloos)netwerk ingebroken... (buurjochie) ff alles beter beveiligd en hem aangesproken |
|
Terug naar boven |
|
 |
haka76 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 9:58 am Onderwerp: |
|
|
ik had hetzelfde probleem maar dat had ik al BF2.
het lag aan mjn audio settings,,
zet aex eens af en sound settings op low en VOIP ook uit
misschien helpt het..
succes |
|
Terug naar boven |
|
 |
ACxReVolutioN Private

|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 4:48 pm Onderwerp: |
|
|
ligt niet aan de settings
ligt gwoon aan de internet verbinding en hoeveel programma's je aan hebt staan dan vooral programma's die internet nodig hebben zoals het downloaden
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
haka76 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
je moet ff goed lezen rev..
hij heeft een goede internet verbinding.. |