Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:34 pm Onderwerp: VRAAG: stats na CTD |
|
|
korte uitleg:
CTD = Crash To Desktop
dat is als je spel uitvalt en je dus je bureablad te zien krijgt, dat is NIET dat je verbinding met de server wordt verbroken en je nog online bent op je account
nu is mijn vraag, als Battlefield dan zo crasht, worden je punten dan opgeslagen? of zijn die voorgoed weg...
had namelijk vandaag meesterlijk ronde op Port Bavaria (+- 50 kills 0 deaths) maar toen kreeg ik dus mn bureaublad  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
je punten worden gewoon opgeslagen, behalve als de server crasht oid. Als je heel snel weer opnieuw dezelfde server joined dan zie je dat je nog steeds dezelfde punten hebt. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
sva dan  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:41 pm Onderwerp: |
|
|
en die punten worden gewoon aan het einde van de ronde bijgeschreven... ook als je een award hebt...  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
ja maar ik ben niet opnieuw kunnen rejoine omdat ie vol zat, en trouwens, om een award te verdienen moet je HEEL DE RONDE UITSPELEN en niet voor het einde van de ronde stoppen... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
Lees dit maar eens door  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:58 pm Onderwerp: |
|
|
waarom geeft Lupes daar het antwoord?
En volgens mij heb ik al een keer pins gekregen nadat is was gedisconnect (gebeurt wel eens met wlan )... maar ja, als de server crasht krijg je natuurlijk niks, dan is ie zelf alle stats van die ronde kwijt en komt ie niet tot het einde van de ronde... _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes bedoelt awards zoals bijvoordebeeld de medaille voor de 1e, 2e, 3e plaats.  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 4:43 pm Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Lupes bedoelt awards zoals bijvoordebeeld de medaille voor de 1e, 2e, 3e plaats.  |
dan moet je gewoon op een server (al is ie unranked) wat spelen... en degene die dan eerst staat moet dan voordat de ronde klaar is z'n netwerkkaart eruit trekken (of gewoon bf afsluiten ). Maar ik denk dat ie uit het lijstje (scoreboard) verdwijnt en dan geen gouden medaille krijgt... _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|