Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
Misschein is eht leuk om voor het spel brothers in arms serie een site te maken. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
postman-muecke Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
is nu toch ook weer een nieuw spel van verschenen? _________________ A GameServers.net Staff Member
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:50 pm Onderwerp: |
|
|
jongens veel plezier met naam verzinnen ik ga jullie missen (dus niet )  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:52 pm Onderwerp: |
|
|
jeffrey schreef: | jongens veel plezier met naam verzinnen ik ga jullie missen (dus niet )  |
? wat bazzel je nou?
@ postman > Hell's highway wordt volgende maand verwacht  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:54 pm Onderwerp: |
|
|
Zie mijn sig: Vakantie 28-06-07 t/m 22-07-07! (en had geen zin nieuw topic te openen) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:54 pm Onderwerp: |
|
|
jeffrey schreef: | Zie mijn sig: Vakantie 28-06-07 t/m 22-07-07! (en had geen zin nieuw topic te openen) |
ohw oke ik dacht al dat je de pijp uti zou gaan ofzo of dat je zoe stoppen met gamen ^^ _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 5:55 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | jeffrey schreef: | jongens veel plezier met naam verzinnen ik ga jullie missen (dus niet )  |
? wat bazzel je nou?
@ postman > Hell's highway wordt volgende maand verwacht  |
bron ? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
jeffrey schreef: | Zie mijn sig: Vakantie 28-06-07 t/m 22-07-07! (en had geen zin nieuw topic te openen) |
waar ga je heen voor zo lang
ennuh ik vindt dat je een site moet maken voor Snake of voor Pacman
omdat niemand er echt respect voor heeft  _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
JustOwnd schreef: | Tjabbo schreef: | jeffrey schreef: | jongens veel plezier met naam verzinnen ik ga jullie missen (dus niet )  |
? wat bazzel je nou?
@ postman > Hell's highway wordt volgende maand verwacht  |
bron ? | Zou ik ook wel is willen weten. Volgens insidegamer.nl komt hij 16 november 2007. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:30 pm Onderwerp: |
|
|
een maat van mem zei zoiets. Nu heb ik jullie dus valse hoop gegeven want hij komt eht vierde kwartaal uit  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 6:55 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | een maat van mem zei zoiets. Nu heb ik jullie dus valse hoop gegeven want hij komt eht vierde kwartaal uit  |
Zou best kunnen kloppen, alleen iemand zei dat het allemaal verschoven was naar 2008.
Ik hoop dat je gelijk hebt  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
Kijk maar trailers en bekijk officiele sites van bia dan zie je dat ze het vierde kwrtaal aangeven als release date.
Maar ze zijn al een tij lang aan het uitstellen vanwege het feit dat ze een prachtige game neer willen zetten en het niet willen afrafelen. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
Company of Gamers _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 8:06 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Kijk maar trailers en bekijk officiele sites van bia dan zie je dat ze het vierde kwrtaal aangeven als release date.
Maar ze zijn al een tij lang aan het uitstellen vanwege het feit dat ze een prachtige game neer willen zetten en het niet willen afrafelen. |
Ubisoft heeft wat dat betreft meer geduld dan EA  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 8:45 pm Onderwerp: |
|
|
idd maar die zijn dus ook neit bang om uit te stellen en willen ten minste iets goeds neer zetten wat ook direkt goed werkt  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|