Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
hyundaitrajet Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 6:37 pm Onderwerp: gvd |
|
|
Ik snap er geen barst van...vandaag naar pc shop geweest...na veel gehakketak....1gig extra intern geheugen gekocht en een geforce 7800gs....( tja...beperkte cente)....geheuge prima...geforce...pieppppppp. wat nu???  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 6:48 pm Onderwerp: |
|
|
vlgs het boekie....zit de kaart er niet goed in...wel dus...of mn moederbord,of de kaart is niet goed....i am pissed...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 7:04 pm Onderwerp: |
|
|
weet je zeker dat de videokaart en je moedrbord of wat anders wel met elkaar kunnen "samenwerken"?? _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 7:38 pm Onderwerp: |
|
|
nou....daar zeg je wat...ff wat specs.
moederbord: albatron px865pe (pro) 5 pci, 1 agp, 4 ddr dimm, audio)
Had een geforce fx 5500.
Nu heb ik al begrepen dat ik een agp kaart moest hebben...ikke dus kopen....laatste nwe....huh????
Wel ben ik nu erachter dat die gig extra geheugen me aardig on-line kan laten spelen...nu nog een goeie clan vinden....  |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
ja je moederbord heeft AGP en de videokaart is wss PCIe ... , ik zou een nieuw moederbord kope _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:15 pm Onderwerp: |
|
|
nee, nee...heb goed opgelet hier....heb echt een agp kaart...geforce 7800 256 mb agp...dus dat kan het niet zijn..... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
De geforce 7800gs is AGP als ik m zo in google intyp, lijkt me wel in orde. Ik kan niet echt opmaken uit je start post wat het probleem precies is? |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
ha...komt ie....ik verwijder mijn oude kaart...en plaats de nwe....enige wat ik krijg is geen beeld en een langdurige on-onderbroken piep....das pas erg....dat geluid dan....werk nu maar met mn ouwe kaart...maar ja die nwe wil ik toch wel graag in....zou toch zeggen dat geforce moet toch zo omgewisseld zijn?? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:28 pm Onderwerp: |
|
|
Is je voeding groot genoeg, en heb je ook alle stekkers aangesloten. Bij de nieuwere kaarten heb je vaak meerdere aansluitingen voor stroom, die heeft ie geloof ik ook allemaal nodig. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:30 pm Onderwerp: |
|
|
ik ga nog es ff neuse guys..... als mn haar rechtopstaat kom ik terug.....iig thanks....
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
CapoVarwijk Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:42 pm Onderwerp: |
|
|
klinkt misschien heel simpel maar heb je alles goed aangesloten en de drivers geinstalleerd... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 8:51 pm Onderwerp: |
|
|
leuke topictitel trouwens  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
jezus....klinkt onnozel...maar ehhhhh voedingskabel vergeten ja....alllemaal ff lache ja.....maare goed werkt nu allemaal goed...cya on-line....ow ja wat betreft die clan..1 die newbees niet gelijk afknalt. Ik ben nieuw weet je nog. Ene....jullie hartstikke bedankt hoor. zonder jullie lag die kaart al in de vuurkorf hoor...(was btw een kabel voor extra voeding denk ik)...dus geef ff die newbee server...kan ik lekker oefenen.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
hyundaitrajet schreef: | ha...komt ie....ik verwijder mijn oude kaart...en plaats de nwe....enige wat ik krijg is geen beeld en een langdurige on-onderbroken piep....das pas erg....dat geluid dan....werk nu maar met mn ouwe kaart...maar ja die nwe wil ik toch wel graag in....zou toch zeggen dat geforce moet toch zo omgewisseld zijn?? |
Die langdurige pieptoon zou kunnen tonen op een defect aan de hardware, kan me ergens op school vaag herrineren dat elke pieptoon staat voor een bepaald defect in de hardware. Heb het zelf ook keer gehad met plaatsen van nieuwe kaart en toen bleek hij niet helemaal goed vast te zitten. Dit opnieuw gedaan toen was het in orde..
EDIT: lol is al opgelost zie ik, weer te enthousiast gereageerd;) _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 9:07 pm Onderwerp: |
|
|
hyundaitrajet schreef: | jezus....klinkt onnozel...maar ehhhhh voedingskabel vergeten ja....alllemaal ff lache ja.....maare goed werkt nu allemaal goed...cya on-line....ow ja wat betreft die clan..1 die newbees niet gelijk afknalt. Ik ben nieuw weet je nog. Ene....jullie hartstikke bedankt hoor. zonder jullie lag die kaart al in de vuurkorf hoor...(was btw een kabel voor extra voeding denk ik)...dus geef ff die newbee server...kan ik lekker oefenen.  |
Dit moet ik even kwijt, SUKKEL
Naja good luck  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
|