Geplaatst: Ma Jun 11, 2007 10:17 pm Onderwerp: I-doser
Kent iemand het programma I doser,
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee
En weet je dan toevallig waar je Nitrious kan downloaden? _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 12:33 pm Onderwerp:
Vasslli schreef:
Ik denk niet dat deze dingen veel met bf2142 te maken hebben. Dus laat dit maar achterwege dit is een bf242 forum.
Greetz
Daarom staat het ook in offtopic of wat dan ook _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Geplaatst: Di Jun 12, 2007 2:34 pm Onderwerp:
Je kunt je post ook zelf verwijderen als er nog geen reactie is geplaatst .... _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
en hoe kan je die andere files in de eerste link openen?
BTW, ik heb dit gehoord van mensen in me klas. Dus ik dacht ik probeer eerst iets wat niet al te lang duurt dus vandaar dat ik Nitrous wil _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina 1, 2, 3, 4Volgende
Pagina 1 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum