Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Za Jun 09, 2007 10:05 pm Onderwerp: Supreme commander |
|
|
Hey gasten ik vroeg me af of een van jullie supreme commander speelt?
Ik ben zelf al een tijdje van plan om eht te gaan kopen maar ik ben nog niet helemaal overtuigt of ik het wel een leuk spel vindt. Wat zijn jullie bevindingen en zouden jullie het me aanraden om eht spel te gaan kopen? _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jun 09, 2007 10:13 pm Onderwerp: |
|
|
Het is leuk voor een tijdje, vervolgens leg je het in je kast. Een half jaartje later pak je hem weer speel je een paar weekjes, en zo blijft het zich herhalen
(bij mij dan) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jun 09, 2007 10:32 pm Onderwerp: |
|
|
Het is op zich best geinig en ben het eens met wat major zegt. Maar ken jij bij toeval het spel total annihilation?? Het is in principe hetzelfde soort spel als dat spel maar dan grafisch stukken beter. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Za Jun 09, 2007 10:36 pm Onderwerp: |
|
|
idd ik vind bij strategie games gaat de lol er na een (vrij snel) tijdje de lol af.. |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Za Jun 09, 2007 10:44 pm Onderwerp: |
|
|
Ik akn eht zeg maar ook vergelijken met C&C maar dan op een grotere schaal en wat uitgebreider? Want bij dat spel was ike rook vrij snel op uit gekeken want het was allemaal veel van eht zelfde helaas _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jun 09, 2007 11:31 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb hem en ik vind het een KUTSPEL, maar dat ligt denk ik aan mij xD _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 12:15 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb het spel en speel het vrij veel ik vind het echt lekker spel veel tactischer en ingewikkelder dan c&c dat vind ik er zo leuk aan. _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 8:46 am Onderwerp: |
|
|
Vasslli schreef: | Ik heb het spel en speel het vrij veel ik vind het echt lekker spel veel tactischer en ingewikkelder dan c&c dat vind ik er zo leuk aan. |
das waar, het is wel een indrukkwekend spel _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 3:24 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | idd ik vind bij strategie games gaat de lol er na een (vrij snel) tijdje de lol af.. |
Klopt...heb games als red alert en C&C niet lang gespeelt. Speel bf nu vanaf december en vermaak me er nog altijd prima! Hoewel ik nu geen tijd heb om te gamen ivm school :'( _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Viper Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 8:14 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind dat je het eigenlijk niet met c&c kan vergelijken omdat bij c&c is het slechts een kleine battlefield bij supreme commander is het gelijk een hele wereldoorlog ofzo
maar ik vind supreme commander wel tof omdat je zulke grote legers enzo kan maken _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
Red Alert is echt een gaaf spel man.
Ik heb het vroeger uren, dagen lang gespeeld.  _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 10:30 pm Onderwerp: |
|
|
Maar asl ik eht zo hoor is het opzich wel een goede game maar neit iets waarmee je je maanden lang mee vermaakt. Right? _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jun 10, 2007 11:09 pm Onderwerp: |
|
|
Dat hangt van jezelf af hoor dat ka neen ander niet weten of je het snel gaat beu geraken of niet. Als je graag zulke games speelt dan speel je dat waarschijnlijk langer dan als je iets minder graag speelt . _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
|