Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 5:07 pm Onderwerp: |
|
|
Dan kan je zien wie er praat en wie er binnen komt en weg gaat van ts  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarte3 Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 5:10 pm Onderwerp: |
|
|
leuk  _________________ levend van lugt ontbloot,
koud als de dood,
nooit dorstig altijd drinkent,
in mali�n nooit rinkelend.
wat is het?
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
je kan ook bf2142 mod en bf2 mod op aflezen  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
hyundaitrajet Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
hey jongens allemaal leuk en aardig, maar ik kom er echt niet uit....heb al dat everest gedownload...maar dan nog heb vlgs mij de belangrijkste dingen nu kunnen vinden....
computertype: ACPI multiproces.
moederbord:
CPU type:intel P4 3000 mhz (15x200)
moederbordnaam : Albatron px865 PE (pro)(5 PCi , 1 AGP , 4 ddr dimm , audio)
videokaart: Geforce FX 5500 (128 mb)
Geheugenmodule:
Naam: infineon
Groote : 512 mb (2 ranks, 4 banks)
Als je me nu vraagt wat ik heb geschreven
maar goed ....met mn walnoot hersenen heb ik het volgende bedacht....nwe kaart xfx geforce 7900 GS 256 mb 450 M PCI-E
en 1024 extra geheugen...
Ik hoop op een aantal aanbevelingen....want dat soloplayer heb ik nu wel gezien ( vind je het gek...na 3 minuten komt er rook uit de pc, en stop hij ermee....en Halo heb ik ook wel gezien )
Ow ja als het een maal wekt...beware of hyundiatrajet
ps...kom nu niet met die 8800 aan...die is echt te duur....budjet voor kaart...ong 150....en voor geheugen 70.....  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Jun 06, 2007 9:55 pm Onderwerp: |
|
|
Je zult ook een nieuw moederbord moeten kopen want nu heb je AGP en die kaart die je wilt is PCI-e  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 1:03 pm Onderwerp: |
|
|
ze hebben wel een 7800 agp-kaart van geforce...ook 256 mb......dat kan dan wel....  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 1:47 pm Onderwerp: |
|
|
hyundaitrajet schreef: | ze hebben wel een 7800 agp-kaart van geforce...ook 256 mb......dat kan dan wel....  |
Hoeveel mb je graka heeft maakt geen drol uit  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 1:54 pm Onderwerp: |
|
|
wat dan wel???i am cunfused.......wat moet er dan gebeuren??? heb op verschillende forems rondgeneusd, en vlgs mij moet ik een nwe kaart.(deze is ook al 4 jaar oud) en meer intern geheugen??/....iedereen is hier een andere mening over bedeeld...snap ik best.....de een vind dit het beste en de ander dat...ondertussen zit ik nog steeds op een andere planeet (halo )
Ik wil gewoon mn nwe game spelen...en het liefst dat hij lekker loopt....kijk geld voor en een nw moederbord, en een nwe kaart , en meer geheugen is er niet , dus wat is de beste optie.....(auto is vanmorgen ook nog gejat....dus dat kost me ook al weer poen).....iig...alvast bedankt.....  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|