Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Skarsgård Private

|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 12:23 pm Onderwerp: Single-Player Rank Progressing |
|
|
Gegroet,
weet iemand of het wèl mogelijk is om tijdens Single Player je rang omhoog te halen en op die manier verder in het spel te komen (het behalen van unlocks etc.)?
Als ik via Single Player speel geeft hij na afloop wel verhogingen weer, maar zodra je het slagveld verlaat verliest hij alles wat je gedaan hebt en sta je weer op nul..
Mijn neefje heeft thuis geen internet, dus vandaar..
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 12:35 pm Onderwerp: Re: Single-Player Rank Progressing |
|
|
Skarsgård schreef: | Gegroet,
weet iemand of het wèl mogelijk is om tijdens Single Player je rang omhoog te halen en op die manier verder in het spel te komen (het behalen van unlocks etc.)?
Als ik via Single Player speel geeft hij na afloop wel verhogingen weer, maar zodra je het slagveld verlaat verliest hij alles wat je gedaan hebt en sta je weer op nul..
Mijn neefje heeft thuis geen internet, dus vandaar..
Alvast bedankt! |
Uit de handleiding pagina 12 van je battlefield 2142
Citaat: | Opmerking: je kunt alleen punten scoren tijdens online-matches |
Het antwoord is dus: Nee, dat kan niet tijdens single player
Verder moet je op een ranked server spelen om je bonussen te houden als je het spel verlaat. Tijdens een spel krijg je ook teambonussen voor unlocks, deze verdwijnen ook als je het spel verlaat. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Skarsgård Private

|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 2:09 pm Onderwerp: |
|
|
Hmm.. inderdaad.. da's een geweldig minpunt.. jammer.. Kun je niet iets in die Profile settings veranderen.. die nummertjes etc. zodat je wel in feite het hele spel kunt doen? Nouja, heel erg bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
Nouja een minpunt.. je kan CS:S ook geloof ik alleen maar installeren/activeren via internet. Een verbinding is geen overbodige luxe tegenwoordig. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Skarsgård Private

|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
Gelijk heb je. Maar als het dan een keer niet gaat suckt het wel..
Nouja, ik heb het vanmiddag geïnstalleerd en hij amuseert zich er rot mee.. Bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 10:07 pm Onderwerp: |
|
|
Skarsgård schreef: | Hmm.. inderdaad.. da's een geweldig minpunt.. jammer.. Kun je niet iets in die Profile settings veranderen.. die nummertjes etc. zodat je wel in feite het hele spel kunt doen? Nouja, heel erg bedankt! |
Geen idee of dat kan.
In de minimum vereiste voor het spel staat ook, dat een internet verbinding is vereist.
Als je dat niet hebt, dan mis je een groot deel van het spel inderdaad.Battlefield is niet echt gemaakt voor single player. Bots zijn nooit leuk om tegen te spelen is mijn persoonijke mening  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 10:50 pm Onderwerp: |
|
|
De post hierboven is van mij. Vergeten in te loggen. |
|
Terug naar boven |