Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 8:43 pm Onderwerp: pb problems |
|
|
aangezien nog veel mensen er nog steeds last van hebben en misschien een van jullie er misschien wel een oplossing voor heeft.. of gewoon wachten tot ea het oplost? krijg nog steeds deze fout melding van pb. vooral als ik commander word en net 5 minuten bezig ben.
http://img526.imageshack.us/img526/8730/pbimportantrestrictiondrr9.jpg
en voordat ik teveel vragen ga posten. ik speel onder de naam rookworst en aangezien ik dit neit serieus heb ingevuld en deze naam helemaal niks vind, wil ik hem dus veranderen. Maar ik wil geen nieuwe speler aanmaken omdat ik al een aantal rangen behaald heb. |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 12:32 am Onderwerp: |
|
|
ik heb het ook en ik heb bij mijn eerste server geen problemen maar als ik wissel en ik wacht te lan (3min ) voor ik een andere server join geeft ie losing keypackage .Start ik opnieuw op heb ik geen problemen had ik eerst wel heb pb update gedaan staat ergens op het forum hoe dat moet blijft wel een probleem natuurlijk maar een heleboel servers hebben pb al uitgezet omfdat ie op de servers ook al pronlemen veroorzaakt j e moet het gewoon omzeilen en het bier wat dichter bij de pc zetten zodat je sneller naar een andere server kan ik hoop dat je hiermee wat kunt!!?? _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 7:30 am Onderwerp: |
|
|
ja dankje. dat is bij mij hetzelfde maar het is gewoon hoogst irritant. om telkens dat spel weer opnieuw op te starten. ik ben gister met een vriend een uur bezig geweest voordat je (niet eens) een fatsoenlijk potje konden gamen.. |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 8:48 am Onderwerp: |
|
|
tja het is wel vervelend heb ook van alles probeerd en ik denk dat we toch moeten wachten op EA wordt ook wel tijd voor een nieuwe patch _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 11:09 am Onderwerp: |
|
|
Ea moet geen patch uit brengen maar punkbuster moet weer een nieuwe update uitvoeren ik hoop dat ze het snel doen na al die klanten  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
ja indd |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | Ea moet geen patch uit brengen maar punkbuster moet weer een nieuwe update uitvoeren ik hoop dat ze het snel doen na al die klanten  |
Er hoeft geen patch uit te komen voor dit probleem op te lossen. Het probleem ligt namelijk niet bij EA maar bij PB, ze moeten gewoon zorgen dat zij het oplossen via een PB update lijkt mij. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 3:26 pm Onderwerp: |
|
|
Punkbuster moet ook een update uitvoeren en niet Ea _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 31, 2007 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
en iemand een idee van de naam? |