Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sentienel Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 9:14 am Onderwerp: |
|
|
Ik snap het nut er niet van; wie houd je nou voor de gek. Iedere gamer weet dat dit onmogelijk is en het verziekt alleen de stats voor de anderen die wel normaal gamen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 9:51 am Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | spaceflippie schreef: | jezzol schreef: | *illegale cheatsite, die ik hier niet mag posten*? zoveel geld over hebben om te cheaten... IN MULTIPLAYER...dat is nog het zieligst... |
hoeveel kost het dan? niet dat ik het ga doen hoor |
250 euro als je het wilt weten...  |
hoe weet jij dat dan?? xD _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 10:43 am Onderwerp: |
|
|
Snaerfy schreef: | hoe weet jij dat dan?? xD |
Ik cheat vaak ik single player games, ik vind het veel te zielig om in multiplayer games, of in goede games te cheaten. Maar ik ben wel nog steeds geïntreseerd in de cheats die er zijn. Gewoon het aanbod bekijken. En bovendien, het kan niet missen. Als je op YouTube BF2142 intikt, krijg je meteen glitches en hacks filmpjes... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarte3 Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 12:49 pm Onderwerp: |
|
|
hethort niet echt bij deze topic maar ik wou er geen nieuwe voor aanmaken.
Hoe zit het ijgenlijk met die rangen?kun je die drie laatste worden of moet ea daar toesteming voor krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 1:10 pm Onderwerp: |
|
|
jezzol schreef: | spaceflippie schreef: | jezzol schreef: | *illegale cheatsite, die ik hier niet mag posten*? zoveel geld over hebben om te cheaten... IN MULTIPLAYER...dat is nog het zieligst... |
hoeveel kost het dan? niet dat ik het ga doen hoor |
250 euro als je het wilt weten...  |
Triest als je dat wilt uitgeven om zo hoog op wereldranglijst te komen:S Kan ik beter mijn pc of laptop van gaan upgraden  _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 3:55 pm Onderwerp: |
|
|
maarte3 schreef: | hethort niet echt bij deze topic maar ik wou er geen nieuwe voor aanmaken.
Hoe zit het ijgenlijk met die rangen?kun je die drie laatste worden of moet ea daar toesteming voor krijgen? |
daarvoor moet je aan bepaalde voorwaarden van EA voldoen _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarte3 Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 4:34 pm Onderwerp: |
|
|
Myrdin schreef: | omfg, eikels, ga gewoon spelen of aan je moeder vragen of je een koekje mag... |
wie bedoel je?  _________________ levend van lugt ontbloot,
koud als de dood,
nooit dorstig altijd drinkent,
in mali�n nooit rinkelend.
wat is het?
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 4:44 pm Onderwerp: |
|
|
hij bedoelt de cheaters _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
maarte3 schreef: | hethort niet echt bij deze topic maar ik wou er geen nieuwe voor aanmaken.
Hoe zit het ijgenlijk met die rangen?kun je die drie laatste worden of moet ea daar toesteming voor krijgen? | Doe eens iets aan je spelling & grammatica.. leest nogal irritant dit. En formulier de zinnen ook eens goed! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | maarte3 schreef: | hethort niet echt bij deze topic maar ik wou er geen nieuwe voor aanmaken.
Hoe zit het ijgenlijk met die rangen?kun je die drie laatste worden of moet ea daar toesteming voor krijgen? | Doe eens iets aan je spelling & grammatica.. leest nogal irritant dit. En formulier de zinnen ook eens goed! |
Is dit beter?:
'Het hoort niet echt bij deze topic, maar het is zonde om er een nieuwe topic voor te maken. Ik vroeg me af hoe het nou zit met die laatste (hoogste) drie rangen. Kun je die gewoon worden of moet EA daar toestemming voor geven?'
EDIT: Ik wil echt niet zeiken maar als iemand die iets zegt over het formuleren van zinnen en dan zegt: leest nogal irritant dit. I.p.v. Dit leest nogal irritant, dan kan ik me mond niet houden. Dus bij deze  _________________

Laatst aangepast door Xanem op Wo Mei 30, 2007 5:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
CoB Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
Arie schreef: | maarte3 schreef: | hethort niet echt bij deze topic maar ik wou er geen nieuwe voor aanmaken.
*Belg*  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Myrdin Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 5:48 pm Onderwerp: |
|
|
Die krijgen hoop ik ook spelling op school... _________________ XDwhatthefuckPwngeWhatever? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
Xanem schreef: | Arie schreef: | maarte3 schreef: | hethort niet echt bij deze topic maar ik wou er geen nieuwe voor aanmaken.
Is dit beter?:
'Het hoort niet echt bij deze topic, maar het is zonde om er een nieuwe topic voor te maken. Ik vroeg me af hoe het nou zit met die laatste (hoogste) drie rangen. Kun je die gewoon worden of moet EA daar toestemming voor geven?'
EDIT: Ik wil echt niet zeiken maar als iemand die iets zegt over het formuleren van zinnen en dan zegt: leest nogal irritant dit. I.p.v. Dit leest nogal irritant, dan kan ik me mond niet houden. Dus bij deze  | niets mis met leest nogal irritant dit.. het is meer een spreektaal, maar dat krijg je nogal snel op een forum En is het niet Dit topic? ik zie beide vaak maar dit vind ik toch beter klinken. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 7:38 pm Onderwerp: |
|
|
dudes
men daar keer nie over
serieus,
tis ma spellng, niet u frigo die weg is ofzo _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 9:33 pm Onderwerp: |
|
|
maar dit werd me toch ff te gek.. sorry hoor maar 'hethort' en 'ijgenlijk' gaat me te ver. Ook vroeg maarten of ea ergens toestemming voor moet krijgen terweil hij bedoelde dat een speler toestemming van ea moet krijgen (antwoord laten maar even buiten beschouwing..). Snap niet hoe je zoiets neer kan zetten, taal achterstand? verstrooid? geen id.. maar goed oke genoeg hier over
Naar maarten: lees de post volgende keer nog even een keertje door voordat je m verzend.
Laatst aangepast door Arie op Wo Mei 30, 2007 9:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
|