Geplaatst: Za Mei 26, 2007 8:17 pm Onderwerp: updates? servers?
Hoi iedereen. Ik had wat vraagjes. BF 2142 heb i al sinds november 2006 lang niet gespeeld betreft kapotte compute ren geen tijd. in die tijd zijn er heel wat updates geweest. en nou ben ik best wel een noob betreft dit soort dingen. dus mijn vraag luid moet ik ze allemaal downloaden of is alleen de laatste genoeg? en moe tik nog meer downloaden?en ik had nog wat vraagjes:
Ranked en unranked servers waar zie je het verschil aangezien ik het spel opstart via x-fire omdat ik anders geen servers te zien krijg als ik het spel gewoon opstart. iemand voor deze vragen een antwoord zou ik heel fijn vinden bvd.
ja xfire ben ik al achter. nu 1.25 downloaden. maar ik zat toenet te spelen en ik had enorme lag? het beeld was heletijd aan het stotteren lag dat eraan dat ik die patch nie thad. groetjes en bedankt voor de hulp.
Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 12:25 am Onderwerp:
northwestern1 schreef:
ja xfire ben ik al achter. nu 1.25 downloaden. maar ik zat toenet te spelen en ik had enorme lag? het beeld was heletijd aan het stotteren lag dat eraan dat ik die patch nie thad. groetjes en bedankt voor de hulp.
aan die patch ligt het niet, anders kan je niet een spelen _________________
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum