|
battlefield-2142.nl Forums
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
=666= AllDestroyer Private

|
Geplaatst: Vr Mei 25, 2007 6:19 pm Onderwerp: Microphone Problems |
|
|
Beste Mensen van dit forum !
Ik heb een heel vervelend maar vooral irritant probleem met m'n microfoon.
Allereerst, mijn Hercules Webcam & Microphone USB2.0,
werkte altijd perfect. Niet alleen in BF2142 maar ook in Messenger en andere programma's.
Nu heb ik laatst mijn windows opnieuw geinstalleerd, en siends dien gebeurt het volgende; wanneer ik BF2142 wil gaan spelen, en ik kom in een server, verdwijnt bij mij de mogelijkheid om via VoiceOverIP, te praten met teamleden. Dit gebeurt pas na 30 seconden tot een minuut. Tot die tijd functioneert alles prima en kan ik fijn praten met mijn teamleden. Maar zoals gezegd, verdwijnt na +/- 1 minuut, het Microfoon-logo, rechts van mijn naam, in het 'Squad' tabblad, en kan ik dus niet meer communiceren met anderen.
Ik heb sinds dien, WinXP, BF2142, en mijn Microfoon, wel 30 keer opnieuw geinstalleerd,
maar niks wil helpen; ik blijf het zelfde probleem houden.
Ik heb alle drivers van mijn hardware up to date,
en naar mijn weten ook van mijn software.
Ik weet niet zeker of het nodig is, maar ik heb ook de Microschoft .NET Framework geupdate.
Hetzelfde geldt voor Battlefield 2142 zelf, als voor punkbuster of wat dan ook.
Alles is up to date.
Ik heb ook mijn Windows configuratie al 100 keer nagekeken, en
de FireWall settings, maar echt alles werkt prima.
In andere programma's doet mijn microfoon het nog altijd even goed, behalve bij Battlefield 2142, omdat BF2142 dus automatisch na 1 minuut mijn VoiceOverIP doet disable-en.
Dus ook in de opties staat het daarna gedisabled.
[Wanneer ik, voordat ik een server in ben geweest, mijn microfoon in BF2142 zelf, doe configureren en testen, is dus ook alles normaal!]
Dus als er iemand zou zijn, die hier een oplossing voor heeft,
please help mij, want dit is echt vervelend, aangezien ik alles [naar mijn weten] heb geprobeerd.
Bij voorbaat dank.
P.s. Graag geen reacties als bijv; 'Dan installeer je toch gewoon teamspeak' of wat dan ook, want ik wil gewoon dat dit probleem verholpen word. _________________ Thou Art No More An Angel Filled With Light,
But A Leech To Be Abhorred, And Thou Shalt Suffer My Burning Will. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Special-Slayer Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Za Mei 26, 2007 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
Allereerst zal ik even zeggen dat ik dit ook welles heb gehad...
laat ik meteen to the point komen en zeggen dat het bij mij is opgelost door dat schuifbalkje bij de instellingen van geluid in battlefield 2142...
Dat schuifbalke laat je microfoon activeren bij een bepaald vorlume...
laat dat schuifbalkje hellemaal links staan waardoor hij al het geluid door laat...
Check verder of je andere opties aanstaan. en test daarna even via de microfoon test of hij het doet.
Probeer en suc6! _________________ Amd Athlon 64 3000+ 1024Mb 320 Gb 512mbATI Radeon AGP Pro |
|
Terug naar boven |
|
 |
=666= AllDestroyer Private

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 10:55 pm Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor je informatie, maar ook dat hielp niet.
In opties doet alles het, dus ook m'n microfoon test.
En ingame, alleen de eerste minuut ongeveer,
en dan doet ie het gewoon niet meer, en heeft opties
ZELF mijn VoIP disabled.
Wanneer ik m'n VoIP daarna
weer enable, doet ie het niet meer. Dus ook niet in de microfoon test.
Ik moet dan het spel opnieuw opstarten om dan weer die mic test succesvol te voltooien.
Maar ook dat heeft natuurlijk geen zin, omdat elke keer hetzelfde blijft gebeuren. _________________ Thou Art No More An Angel Filled With Light,
But A Leech To Be Abhorred, And Thou Shalt Suffer My Burning Will. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Special-Slayer Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 11:12 pm Onderwerp: |
|
|
erg sijtig maar ik denk tog een koptelefoon met microfoon met gewoon een simpele plug en geen USB.
Want een koptelefoon met USB gaat via een CHIP op een moederbord misschien blokkeert hij dat. Of tevens even kijken of er drivers zijn.
Anders zou ik het eigenlijk niet weten.
GR Jasper _________________ Amd Athlon 64 3000+ 1024Mb 320 Gb 512mbATI Radeon AGP Pro |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|