Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 11:42 pm Onderwerp: |
|
|
we kunnen niet ieder vervelend onderwerp bannen van de topics. Het is gewoon algemeen LAME gezien en het is simpelweg NIET de bedoeling dat er word meegedaan op de knifeservers. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 10:26 am Onderwerp: |
|
|
wooow
das ook de eertste keer zeker dat je het eens bent met me rants  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 4:39 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: |
-oorlog is trouwes niet eerlijk, maar ik heb nog nooit in om het even welke oorlog, behalve die van de middeleeuwen misschien, gehoord over wat gastjes die plots gingen beginnen knifen met z'n allen- |
lol dan zou ik ook maar met flack-jack en helm en cammo op je gezicht achter de computer zitten
Its a game !
En ja: Knife servers zijn nep ( al moet ik toegeven dat ik toen ik net begon er ook 2 keer op heb gezeten vanwege de knife badge )
En ja ik schaam me ervoor nu ik weet dat het eigenlijk stat-padding servers zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
Het was vandaag weer een mooie dag, ik heb van 9 knife kills een screenie gemaakt waarna ik er nog een aantal had maar dat heb ik niet meer gescreend (vond het niet de moeite waard want dan blijf je bezig want het zijn dan toch dubbele) En er zitten er 2 bij van Lupes? maar dat is van een paar dagen geleden.
1.
2. Deleted > was een dubbele
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Ik zal hier efkes een lijstje maken met leden die ik tot nu toe heb geknifed (dus neti alleen van vandaag), misschien leuk als anderen dat ook doen:
1. [RN] MaJoR-PaYnE-NL
2. [RN] Lupes?
3. [RN] Happy-Camper
4. [RN] Snaerfy
5. [RN] Dutchmaster784
6. [RN] FlowerPower-J
7. [RN] Vassli
8. [RN] CoB555123
Ik heb ze bijna allemaal dubbel of zels 3 dubbel maar dat is verder neti van belang. Nu de rest nog (H) _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Laatst aangepast door WuxWu op Ma Mei 14, 2007 6:04 pm; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben vandaag niet eens online geweest, dus je zit te pronken met oude screenies  _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
Su, de screenies die ik nu laat zien zijn van vandaag behalve die van Lupes? en jij staat neit tussen die screenies want je was neti online idd. En dat lijstje is van alle knife kills die ik tot nu toe gemaakt heb (dus vanaf het begin) ....... _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 5:50 pm Onderwerp: |
|
|
o ik dacht dat je een lijstje had gemaakt van de mensen op de screenies _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 5:56 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | En er zitten er 2 bij van Lupes? maar dat is van een paar dagen geleden.
|
het is er maar 1, want je hebt me die ronde maar 1x geknifed
als je goed kijkt zie je linksboven 2x dezelfde tekst staan
en je vergeet te vertellen dat ik eerst bijna heel je squad -behalve jij- had uitgemoord en toen kwam jij met je mesje
-heb trouew die ronde per ongeluk een teammate doodgeknifed omdat ik dacht dat ie een vijand was - _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 6:04 pm Onderwerp: |
|
|
how sorry niet goed gezien dacht dat het er 2 waren, maar je was inderdaad lekker bezig ;P _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
CoB Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 6:08 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | how sorry niet goed gezien dacht dat het er 2 waren, maar je was inderdaad lekker bezig ;P |
altijd
alleen heb ik maar 1 mankement:
ik haal nooit veel teampunten, nu met de clan wel, maar vroeger was 90% van me punten kills _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
Terug naar boven |
|
 |
CoB Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
????? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
YES
deze gast liep met ze active camoflage langs me, ging in een auto zitten, en toeterde naarme, waarschijnlijk dat ik in moest stappen. Dus knifde ik em maar!  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 6:13 pm Onderwerp: |
|
|
Dan krijg je die plaatjes in beeld net zoals bij mij _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|