Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:05 am Onderwerp: titan fixed |
|
|
ik vind het zo jamer da op sommige server de titans gelocked zijn waarom is dat nodig ?? ik zou zeggen ga dan gewoon conqeuest spelen of ben ik de enige hierin? ben benieuwd vind het een slechte zet sinds de nieuwe patch..mvg pkrocky zou graag een clan joinen sta nu 7e als bevelhebbere van nederland kan ik ergens een keer een try out of zoeits krijgen bvd _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:38 am Onderwerp: Re: titan fixed |
|
|
pascalkemink schreef: | ik vind het zo jamer da op sommige server de titans gelocked zijn waarom is dat nodig ?? ik zou zeggen ga dan gewoon conqeuest spelen of ben ik de enige hierin? ben benieuwd vind het een slechte zet sinds de nieuwe patch..mvg pkrocky zou graag een clan joinen sta nu 7e als bevelhebbere van nederland kan ik ergens een keer een try out of zoeits krijgen bvd |
Titan locked is niet van de laatste patch, maar al een paar patches geleden.
Het is gedaan om te zorgen dat lag down blijft. Sommige servers kunnen het ook niet aan als die dingen rond vliegen en crashen continu. Dus je hebt de keuze: Minder servers om uit te kiezen of locked titans. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 1:18 pm Onderwerp: |
|
|
of met hele tijd die titan AA guns die vuren
vreselijk laggen doet dat dan _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 2:34 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind wel dat titan veel minder leuk is zonder titan movement... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 2:36 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind eht juist irritant die dingen. Je kan neti eens meer normaal silo's cappen. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 2:38 pm Onderwerp: |
|
|
je moet ook niet neergeknalt worden door die titan guns, gewoon andere silos overnemen. Ik vin het wel vervelend als het vijand team zijn titan op een strategische plek heeft staan en dat je eigen titan dan nog op de begin plek staat... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 2:45 pm Onderwerp: |
|
|
En dat gebeurt maar al te vaak tbfh _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
idd, maarre wat is tfbh ofzo? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 3:09 pm Onderwerp: |
|
|
tbfh <oftewel> to be fucking honest <oftewel> om even verdomd eerlijk te zijn _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 4:40 pm Onderwerp: |
|
|
oke thx _________________
 |
|