Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 4:49 pm Onderwerp: |
|
|
J-esse schreef: |
Zou je het kunnen Opnoemen wat ik dan minimaal nodig heb, dan kan ik even nachecken. |
{H-REM}_GeneralEwoud29 schreef: | k zal je ff de benodig heden geven die achterop het hoesje staan, de heb ik namelijk snel bij de hand
Sys.: XP - Processor: 1.7 ghz(intel pentium 4/RMD Athlon) - geheugen : 512 mb RAM - harde schijf: 2.2 GB - DVD Drive : speler 8x - grafische kaart: 128 mb (RGP/PCIe alleen) - Geluidskaart: directX 9.0c - DirectX : 9.0c - Online multiplayer : 128Hbps of sneller - INVOER: toetsenbord en muis
k snap er zelf nie alles van, k hoop dat je hier wat aan hebt  |
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 4:51 pm Onderwerp: |
|
|
dat is ook een goed kaartje denk ik  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
monkey_style Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
mijn videokaart rammelt ook van alle kanten maar werkt ook,
aleen niet mooi |
|
Terug naar boven |
|
 |
CoB Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 11:32 pm Onderwerp: |
|
|
Mijne doet t daar gaat t om, nouja nog net. Hij trekt soms Ts tijdens bf maarja  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Di Mei 08, 2007 11:42 pm Onderwerp: |
|
|
monkey_style schreef: | mijn videokaart rammelt ook van alle kanten maar werkt ook,
aleen niet mooi |
mee eens.
Ik speel ook op een laptop, wat lagere instellingen dan thuis op pc maar prima te doen...Hoeft ook niet altijd beste van beste te zijn en te blijven vindt ik...blijft geld kosten. _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 5:00 pm Onderwerp: |
|
|
bf draait zelfs op mijn ati mobility 9700 wel alles op minimum... en dankzij die 64bit cpu of nvidia chipset wel zonder voip Een van de twee zorgt voor vage crash to desktops
maar goed, ik heb nog wel 128 mb ram op m'n gpu... met 64 gaat het echt niet lukken
en volgens mij is die mx4 al een jaartje of 5? uit... dus zeker geen nieuwe computer... na 5 jaar is een computer om te gamen echt wel al afgeschreven... als je top games wilt spelen kun je een high end computer denk ik maar een jaartje of 3 gebruiken  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Als je niet zo duur wil uitkomen dan kan je het best een Geforce 7600 GS kopen of een ATI Radeon 1650 pro ze hebben allebei 256 mb geheugen.
Want je kan geen geforce 7900 of 8800 in je pc zetten want je hebt AGP en de 7900 en 8800 zijn PCI-E.
Ik heb een Ati radeon 1650 pro en hij doet het goed maar je kan ook de 7600 GS halen.
 _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
A007 schreef: | Als je niet zo duur wil uitkomen dan kan je het best een Geforce 7600 GS kopen of een ATI Radeon 1650 pro ze hebben allebei 256 mb geheugen.
Want je kan geen geforce 7900 of 8800 in je pc zetten want je hebt AGP en de 7900 en 8800 zijn PCI-E.
Ik heb een Ati radeon 1650 pro en hij doet het goed maar je kan ook de 7600 GS halen.
 |
Of je koopt gewoon een nieuw moederbord dat pci-e ondersteund  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mei 09, 2007 9:00 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb 7600 en ik heb niks te klagen, werkt prima bij mij. Ik speel alles op de standaard instellingen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
UA.Killerclays Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 12:26 am Onderwerp: |
|
|
Check deze site:
system requirements lab
Het enige is om het spel te kiezen en de instructies volgen.
Dan laat het je weten of je computer het aan kan.
Kan soms even duren, maar je krijgt ook de informatie van CPU, Ram, Grafische kaart, enz.
Mijn voorbeeld:
Op deze afbeelding staan de recommended eisen. De minimum eisen zijn anders.
bv: Video Card
Minimum: 128Mb DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 and above (NVIDIA GeForce FX 5800+ [GF 6600 not supported] / ATI Radeon 9500+)
[/i] _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mvb24 Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 15 Mrt 2007 Berichten: 108 Woonplaats: Puttershoek(vlak bij rotterdam)
|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 7:58 am Onderwerp: |
|
|
ik heb probleem met mn werkgeheugen want heb gewoon tekort
maar speel het wel snel met af en toe een laaggy en een laad tijd van een map a 3 minutes (lol)
jammergenoeg kan ik em niet upgraden doordat ik dan van alles nieuw moet gaan kopen , dan over 2 jaar maar weer een nieuwe hoowr  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 10:00 am Onderwerp: |
|
|
@UA.Killerclays daar klopt geen flikker van er word gewoon gekeken wat de min specs zijn die het spel nodig heeft en kijkt dan naar wat jij in je pc hebt zitten.
Als je goed uit die test komt wil het nog niet zeggen dat het spel normaal zal draaien ....  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
UA.Killerclays Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 11:07 am Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | @UA.Killerclays daar klopt geen flikker van er word gewoon gekeken wat de min specs zijn die het spel nodig heeft en kijkt dan naar wat jij in je pc hebt zitten.
|
Dat zeg ik toch _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr Mei 11, 2007 12:30 pm Onderwerp: |
|
|
UA.Killerclays schreef: | Jeroen schreef: | @UA.Killerclays daar klopt geen flikker van er word gewoon gekeken wat de min specs zijn die het spel nodig heeft en kijkt dan naar wat jij in je pc hebt zitten.
|
Dat zeg ik toch |
Kzie het nergens staan in je bericht ... Tzal wel _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
|