Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 18, 2006 2:40 pm Onderwerp: Updaten van EA |
|
|
echt raar volgens de battlefield.ea.com site speel ik al 17 minuten met assault en heb ik 15 kills (iedereen die met mij speelt weet dat dat al niet klopt) daarnaast ben ik 292 keer dood gegaan met een assault wapen in mijn handen, dat houd dus in als ik die 17 minuten gespeeld zou hebben dat ik ongeveer 1 in de 3 seconden dood ga, maar ik ben echt nooit assault echt echt echt nooit!! hebben jullie ook problemen met dat soort dingen? ( het haalt dus ook mijn kill death ratio omlaag) _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tantalus Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Za Nov 18, 2006 3:56 pm Onderwerp: |
|
|
die stats worden denk ik raar bijgehouden, ik denk dat je al zo vele keren door iemand met assault werd gekilled. |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Nov 18, 2006 8:32 pm Onderwerp: |
|
|
dat denk ik zelf ook want het kan namelijk nooit, nu moet ik er ook bij zeggen dat mijn 10 1 ratio met de banchini ook niet klopt _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Nov 19, 2006 1:28 am Onderwerp: |
|
|
mijn ratio met de voss is 6 en met de apc iets van 10. Volgens mij tellen ze de keren dat je met dat wapen wordt gekilled ook mee. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dutch_Pilot Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Nov 19, 2006 4:37 pm Onderwerp: |
|
|
dat had ik idd ook al eens gedacht, als ik mijn stats soms zag _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|