Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tantalus Luitenant-Kolonel Zilver

|
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 9:03 am Onderwerp: |
|
|
echt bale allemaal ze moeten er snel iets aan doen _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 9:05 am Onderwerp: |
|
|
van die gozers met die gehele hack heb ik ook ook wel eens last van echt niet normaal, wat ik wel leuk vind dat ik soms die niet zo ervaren hackers kwa punten inhaal en toch nog die goude medalle pik _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 9:23 am Onderwerp: |
|
|
Weet niet zeker of dat een hack is.
Dat de tegenpartij een speciale kleur krijgt natuurlijk wel, maar in die containers staan is volgens mij een wallglitch. Gewoon een fout in de code van het spel. Als je weet waar je erin kunt lopen/springen kan iedereen het zonder speciale hack denk ik. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tantalus Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 9:28 am Onderwerp: |
|
|
Happy-Camper schreef: |
Weet niet zeker of dat een hack is.
Dat de tegenpartij een speciale kleur krijgt natuurlijk wel, maar in die containers staan is volgens mij een wallglitch. Gewoon een fout in de code van het spel. Als je weet waar je erin kunt lopen/springen kan iedereen het zonder speciale hack denk ik. |
ja ok maar ze gebruiken een cameleon hack + moeders mooiste van alle hacks een aimbot
check maar eens hoe goed ze kunnen richten met een support gun, niks recoil computer volgt automatisch het slachtoffer éénmaal gelocked |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Di Nov 14, 2006 12:43 pm Onderwerp: |
|
|
Jammer dat ze niet ff zijn score laten zien ..  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xpl0dA Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Nov 17, 2006 9:10 pm Onderwerp: |
|
|
Tantalus schreef: | och god, ik wordt gewoon depri om naar de top 500 te kijken, die mannen hebben allemaal (op enkele uitzonderingen na, gefeliciteerd aan de echte top) een hoogste rondescore van 2000 of meer.
Nu moet je mij eens gaan vertellen hoe ze dat doen. Rondescore is echt alleen de score en niet je carrierepunten, anders zou het nog kunnen. Verdien enkele medailles en je kan boven de 2000 geraken maar als score NOOIT.
Ik eis maar één ding van EA / DICE / Punkbuster en dat is dat ze die mensen kun stats (wekelijks) resetten todat ze hun lesje geleerd hebben. |
Simpel om zo'n score te krijgen, gewoon in titan spelmode iemand meenemen van je vrienden in een transportheli, +/- 50 meter over titan vliegen, als de persoon dan de hele tijd van plaats verwisselt kom je dus makkelijk aan zo'n score... Het is gewoon een fout in het spel. Ik heb me laten wijsmaken dat EA deze zelf heeft vrijgegeven, maar da weet ik ook niej  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Za Nov 18, 2006 12:11 am Onderwerp: |
|
|
Citaat: | Simpel om zo'n score te krijgen, gewoon in titan spelmode iemand meenemen van je vrienden in een transportheli, +/- 50 meter over titan vliegen, als de persoon dan de hele tijd van plaats verwisselt kom je dus makkelijk aan zo'n score... Het is gewoon een fout in het spel. Ik heb me laten wijsmaken dat EA deze zelf heeft vrijgegeven, maar da weet ik ook niej |
dat hadden we eerder in dit topic ook al opgemerkt  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xpl0dA Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Za Nov 18, 2006 3:56 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | Citaat: | Simpel om zo'n score te krijgen, gewoon in titan spelmode iemand meenemen van je vrienden in een transportheli, +/- 50 meter over titan vliegen, als de persoon dan de hele tijd van plaats verwisselt kom je dus makkelijk aan zo'n score... Het is gewoon een fout in het spel. Ik heb me laten wijsmaken dat EA deze zelf heeft vrijgegeven, maar da weet ik ook niej |
dat hadden we eerder in dit topic ook al opgemerkt  |
ja sorry, had niet gezien  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|