Geplaatst: Di Jul 03, 2007 5:03 pm Onderwerp: Punkbuster
Hey mensen,
Er zijn inderdaad meerdere topics over Punkbuster maar een antwoord op het volgende is er volgens mij niet en ik vroeg me af of iemand enige aanbevelingen heeft:
Ik krijg steeds een melding van punkbuster als ik van servers wissel (dus je gamet in 1 server en sluit af om een andere te joinen);
Losing Key Packets 3e8 10 (zoiets staat er).
Hierbij keer je terug naar het scherm in Battlefield met alle servers.Hij keert dus niet naar Windows terug.En het is verder niet mogelijk om een server te joinen want dan word je er steeds weer uitgegooid met dezelfde boodschap.Na het opnieuw starten van BF kan je wel weer servers joinen.
Geplaatst: Di Jul 03, 2007 9:36 pm Onderwerp:
ik heb het alleen als ik mijn verbinding heb verbroken en ik pas een kwartier later ofzo een andere server join. Als ik meteen van server wissel heb ik geen problemen. _________________
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum