Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mrhooke Private

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 3:10 pm Onderwerp: [GEFIXT]nieuwe BEELDRESOLUTIE, geen BEELD[GEFIXT] |
|
|
Voordat bf begon te kutten heb ik mijn videoinstellingen veranderd naar een wat hogere resolutie. Wat mijn PC dus kennelijk niet aankan! Maar nu heb ik dus geen beeld, en ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen buiten het spel om, want in de game zie ik dus niets.. ik heb hem al proberen opnieuw te installeren, zonder succes. ik heb biju het deinstalleren ook gekozen om mijn profiel te behouden, mischien als ik dit ook verwijder het dan wel gefixt word? maar ben ik dan niet mijn progress kwijt?
Hopelijk kan één van jullie mij helpen!
Oh ja, nog iets, ik probeer net een screenshot te maken van hoe het eruit ziet, want er zit boven wel iets van een vage zwarte rand, maar als ik het genomen printscreentje bekijk, zie ik gewoon de game! ABSURD!
Ik hoop snel op antwoord van jullie!
alvast bedankt, martin.
Laatst aangepast door mrhooke op Di Jun 26, 2007 4:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 3:28 pm Onderwerp: |
|
|
kan je niet via die screenshot kijke waar de knoppen in je beeld zitte
en ze dan proberen aan te drukken en dan zo de schermresolutie veranderen??
wel sterves moeilijk als het kan _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
uhm dat ligt niet aan je resolutie dan heb je waarschijnlijk nog iets verandere licht effecten ergens rechts onder in kan je op ja of nee zetten. Maar het kan ook iets anders zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |
mrhooke Private

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
hm ja maar ik zie dus niets! ik denk ook echt dat het de resolutie is, nadat ik die had veranderd werd het scherm eventjes zwart en daarna kreeg ik dat witte beeld met die vage zwarte balk bovenin.
@Mitsie
hehehe, ja dat is nogal een taak idd! ik denk dat ik dat toch maar even ga proberen, kijken of het mogelijk is. bedankt
edit- is echt niet te doen!! iemand andere oplossing? |
|
Terug naar boven |
|
 |
mrhooke Private

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 4:29 pm Onderwerp: |
|
|
GEFIXT!
ik heb hem weer opnieuw geinstalleerd alleen dit keer mijn profiel ook verwijderd. Nu zijn de beeldinstellingen weer gereset naar hoe ze waren, en mijn profiel heb ik gewoon weer opnieuw ingevoerd en geen progress verloren ofzo
bedankt voor jullie reacties! xmartin |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 4:38 pm Onderwerp: |
|
|
ik vond mij idee toch veel leuker   _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mrhooke Private

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 5:11 pm Onderwerp: |
|
|
hehe ik heb het 20 minuten volgehouden, maar toen zag ik in dat het zowat onmogelijk was. hoe moeilijk is het om in het menutje linksboven de juiste knop in te drukken als je niets ziet en op de screenshots je muis niet te zien is ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
Zal ik je wat grappigs vertelen als je nou is alleen op default had gedrukt dan waren al je instellingen naar standaard veranderd net als je resolutie  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 5:38 pm Onderwerp: |
|
|
maar hij had zwart beeld....... _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2007 5:42 pm Onderwerp: |
|
|
Als je nous i goed leest dan weet je waar het over ging. Ik had het erover dat je via dei screenshots makelijkker op die default knop had kunnen drukken dan dat je helemaal het hele kleine vierkantje aan klikt voor het veranderen van je resolutie _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
mrhooke Private

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 2:53 am Onderwerp: |
|
|
ja maar dude, voordat ik bij het beeld instellingen menutje kom, moet ik eerst nog 3 dingen aanklikken in het menutje linksboven en dat is onmogelijk mikkeN! |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 2:17 pm Onderwerp: |
|
|
alleen profiel verwijderen had mss ook al gewerkt of in je profiel de settings handmatig veranderen  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snaerfy Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 2:24 pm Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: | alleen profiel verwijderen had mss ook al gewerkt of in je profiel de settings handmatig veranderen  |
idd je profiel verwijderen in de map was misschien het handigste geweest, of de huidige map in mijn documten van bf even hernoemen, dan krijg je alle standaard settings weer terug.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|