Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mother_Gooz Private

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 7:01 pm Onderwerp: battlefield reageert niet |
|
|
Ey, ik zit met een probleempje. Ik heb het forum al beetje afgezocht naar het probleem, maar niets gevonden. Het is namelijk zo, dat battlefield alles draait gewoon, maar wanneer ik een potje join dan doet die werkelijk NIETS meer. Loopt ook niet vast(kan gewoon terug naar deskop), maar muis reageert niet, toetsenbord ook niet. Misschien een stom klein ding dak verkeerd doe mis? Maar wat hulp zou fijn zijn. Ik heb de game al gereinstalleerd enzo, maar blijft maar... khoop dat iemand wat weet? |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
was dat niet met je toesenbord en muis resetten in de options van bf2142
kan het ook fout hebben _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 7:57 pm Onderwerp: |
|
|
klopt, even naar settings gaan en dan controls resetten naar default;) dan doet hij het weer _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
nu we het toch over het toetsenbord (en de muis...) hebben,
ik heb een probleem, en dat is dat als ik meer dan 2 knoppen tegelijk induw, dat mn toetsenbord als het ware 'blokkeert', dwz: hij stopt met alles, en pas als ik op een andere toets dan die 3 of 4 druk, dat ie weer reageert
kan dat op één of andere manier uitigeschakeld worden? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sammie2fps Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:39 pm Onderwerp: |
|
|
Hoe oud is dat toetsenbord?  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:55 pm Onderwerp: |
|
|
Lupes? schreef: | nu we het toch over het toetsenbord (en de muis...) hebben,
ik heb een probleem, en dat is dat als ik meer dan 2 knoppen tegelijk induw, dat mn toetsenbord als het ware 'blokkeert', dwz: hij stopt met alles, en pas als ik op een andere toets dan die 3 of 4 druk, dat ie weer reageert
kan dat op één of andere manier uitigeschakeld worden? |
gaat je toetsenbord dan piepen? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 10:10 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | Lupes? schreef: | nu we het toch over het toetsenbord (en de muis...) hebben,
gaat je toetsenbord dan piepen? |
Dat zou ik mooi vinden, dat zou volgens mij de eerste toetsenbord met speaker zijn die door het toetsenbord geactiveerd word. (keybords niet meegeteld) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 10:23 pm Onderwerp: |
|
|
kan ook door de masterserver problemen zijn bij mij hangt ie bij soldier select, hq scherm of bij join server _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Assasijn Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Jun 22, 2007 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
Xanem schreef: | Snoei schreef: | Lupes? schreef: | nu we het toch over het toetsenbord (en de muis...) hebben,
gaat je toetsenbord dan piepen? |
Dat zou ik mooi vinden, dat zou volgens mij de eerste toetsenbord met speaker zijn die door het toetsenbord geactiveerd word. (keybords niet meegeteld) |
indd  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Za Jun 23, 2007 11:36 am Onderwerp: |
|
|
nee hij piept niet hij blokkeert gwn, maar volges mij is da zo erges een instelling datge zo nie duust knoppe tegelijjk kunt indrukke, ma is natuurlijk wel kut als ge aant vliege zijt da ge zo nie optimaal kunt draaie.... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
homejan Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Za Jun 23, 2007 3:47 pm Onderwerp: |
|
|
Probleem van joinen: Je moet wel als systeembeheerder spelen want anders kan punkpuster niet volledig werken.
Probleem van toetsenbord: Ik denk dat je de driver van je toetsenbord eens goed moet instellen. Ik denk dat het daar mee te maken heeft.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mother_Gooz Private

|
Geplaatst: Za Jun 23, 2007 4:52 pm Onderwerp: |
|
|
Oke dat was het idd. Blij toe dat het zoiets makkelijks is. Dan heb ik metteen nog een ander iets wat ik hier meteen plaats. Om de 20 sec. ofzo komt er in beeld te staan van: There is a problem with you connection. Staat die ff stil en gaat dan verder. Dit heeft waarschijnlijk te maken met dat port forwarding, ik heb er ff naar gekeken maar er moeten teveel ports worden opengezet en zoveel heb ik niet in de router zitten. Nog een andere oplossing hiervoor??? Want het is zo mateloos irritant. (alle andere firewalls staan uit zoals virusscanner of windows firewall.) |
|
Terug naar boven |
|
 |
homejan Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:25 am Onderwerp: |
|
|
Dat heb ik ook af en toe. Dat komt bij mij omdat ik in een draadlossnetwerk hang. En heel soms valt daardoor de verbinding weg. Als je in een draadloosnetwerk zit kun je het beste, het beste punt opzoeken waarmee je draadloosnetwerkkaartje het beste verbinding heeft met de wireless/LAN (dat is het kastje waarmee je dan verbinding hebt). Het regelen van de verbinding doe je dan door de antenne te draaien en dan te kijken waar je het beste signaalsterkte hebt.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:39 am Onderwerp: |
|
|
homejan schreef: | Dat heb ik ook af en toe. Dat komt bij mij omdat ik in een draadlossnetwerk hang. En heel soms valt daardoor de verbinding weg. Als je in een draadloosnetwerk zit kun je het beste, het beste punt opzoeken waarmee je draadloosnetwerkkaartje het beste verbinding heeft met de wireless/LAN (dat is het kastje waarmee je dan verbinding hebt). Het regelen van de verbinding doe je dan door de antenne te draaien en dan te kijken waar je het beste signaalsterkte hebt.  |
Of door je wireless kaartje in de laptop/pc wat meer vermogen te geven...Het standaard kaartje in mijn laptop stond niet op vol vermogen (om het zo maar ff uit te drukken) waardoor ontvangst van draadloze netwerken niet geweldig is/was... _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Ma Jun 25, 2007 11:40 am Onderwerp: |
|
|
iPulsar schreef: | kan ook door de masterserver problemen zijn bij mij hangt ie bij soldier select, hq scherm of bij join server |
Slaatie dan vast of duurt het gewoon verschrikkelijk lang? Want bij soldier select duurt het ook retelang voordat ik in het main menu zit.. _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
|