battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Het ging weer een paar weken goed.......
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
maarte3
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Mei 2007
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 6:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Snaerfy schreef:
ik heb 4 computers op hetzelfde netwerk, waarvan 3 op een router zitten maar ik heb nergens problemen mee


4/3 is nu geen probleem, maar ik zat eerst met een stuk of 8 computers op 1 netwerk.
_________________
levend van lugt ontbloot,
koud als de dood,
nooit dorstig altijd drinkent,
in mali�n nooit rinkelend.
wat is het?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 7:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

maarte3 schreef:
Snaerfy schreef:
ik heb 4 computers op hetzelfde netwerk, waarvan 3 op een router zitten maar ik heb nergens problemen mee


4/3 is nu geen probleem, maar ik zat eerst met een stuk of 8 computers op 1 netwerk.

lol in 1 huis? wij zitten met 4 pc's op 1 netwerk. Ik heb alleen problemen als een van me broers aan het downloaden is
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 7:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

idem hier:

3 pc's, 1 netwerk, kwade ik tijdes het gamen als mn broer iets downt Razz Razz
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Ludwig83
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 16 Apr 2007
Berichten: 401
Woonplaats: beilen

BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 8:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

er valt nog veel te verbeteren aan dit spel kwa inet verbinding en pb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 8:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

volgens mij blijft het gewoon k@t...
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Sentienel
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 16 Nov 2006
Berichten: 204

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 9:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

99 van de 100 keer heb ik 'Er is een probleem met je verbinding' en dan blijft het beeld 3 sec stilstaan en dan join ik weer de server. Heb vrijwel nooit dat m'n verbinding écht wordt verbroken. Maar dit is wel hoogstirritant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
maarte3
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Mei 2007
Berichten: 270

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 9:55 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ma je moet zorgen dat je zo wijnig mogelijk routers en van dat spul tussen je computers en je (hoe zal ik dat zegen) draat die toekomt vanaf de straat (weet dat dat niet waar is) het is (een voorbeeld)
_________________
levend van lugt ontbloot,
koud als de dood,
nooit dorstig altijd drinkent,
in mali�n nooit rinkelend.
wat is het?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 1028
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 10:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

maarte3 schreef:
ma je moet zorgen dat je zo wijnig mogelijk routers en van dat spul tussen je computers en je (hoe zal ik dat zegen) draat die toekomt vanaf de straat (weet dat dat niet waar is) het is (een voorbeeld)

Ik zit hier achter 2 routers met 5 á 6 pc's in het netwerk, heb bijna geen problemen alleen dat ik meestal een master server disconnect krijg als ik een server disconnect.
_________________

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 2:20 pm    Onderwerp: Re: Het ging weer een paar weken goed....... Reageren met citaat

sammie2fps schreef:
PS: wat voor onderhoud ??!!
Ik heb jaren gespeeld op servers van Novalogic en Activision; echt nog nooit van dit soort ellende meegemaakt. Confused


zijn volgens mij redelijk oude spellen daar kijken ze niet meer naar om. Heb om Novalogic. Delta Force: Black Hawk Down gespeeld.

BounceMeister schreef:
Hier ook veel punkbuster problemen. Eerst werd ik er steeds uitgegooid dus had ik punkbuster geupdate en al die vage wijzigingen gedaan die op internet staan. Nu bevriest het spel regelmatig voor 5 of 10 seconden waarna je fijn geknifed bent natuurlijk. Vaak ook een volledige crash naar de desktop of een bericht dat punkbusterb is vastgelopen.

Jammer dat het na zoveel patches nog steeds zo'n crappy game is. Rolling Eyes


hier precies hetzelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BounceMeister
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 01 Jan 2007
Berichten: 148

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 8:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Evil or Very Mad Wat een baggerzooi is die EA troep toch zeg!! Evil or Very Mad Ik heb de hele zooi opnieuw geïnstalleerd, wil ie eerst de patch niet installeren, dus weer alles eraf en opnieuw geïnstalleerd, is dat eindelijk allemaal gelukt, knalt ie er nog steeds compleet uit tijdens het spelen. Nu ben ik het zat, voorlopig geen BF2142 meer, wat een berg crap!
Ik kijk volgende week wel weer es.

(AAArgh! dat moest ik even kwijt. Evil or Very Mad )
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snaerfy
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 238

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 10:55 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Snoei schreef:
maarte3 schreef:
Snaerfy schreef:
ik heb 4 computers op hetzelfde netwerk, waarvan 3 op een router zitten maar ik heb nergens problemen mee


4/3 is nu geen probleem, maar ik zat eerst met een stuk of 8 computers op 1 netwerk.

lol in 1 huis? wij zitten met 4 pc's op 1 netwerk. Ik heb alleen problemen als een van me broers aan het downloaden is


ik heb mijn adsl router (linksys) onder staan, en omdat ik op de zolder zit met mijn broertje heb ik een kabel naar boven getrokken en hier boven heb ik een broadband router (sitecom) staan. Dan hebben we tenminste geen last van zoveel kabels. Ik heb namelijk hier 2 pc van mezelf staan en me broertje heeft aan de andere kant van de zolder er ook nog een. En er komen regelmatig mate van mij met hun pc game.. dus dan is zo een broadband router boven erg handig. Binnenkort komt er nog een pc'tje bij... dus dan is het helemaal makkelijk.

maarte3 schreef:

ma je moet zorgen dat je zo wijnig mogelijk routers en van dat spul tussen je computers en je (hoe zal ik dat zegen) draat die toekomt vanaf de straat (weet dat dat niet waar is) het is (een voorbeeld)



Ik heb geen last hiervan.. dus vind het een beetje onzin dat je zo weinig mogelijk tussen de straat en je pc moet hebben.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 11:20 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ja ik werd ook helemaal schijt ziek ervan maar bij mij werkte dit.

heb alles gedaan van de faq heb hem in admin laten uitvoeren heb pbB op auto gezet heb die opnieuw gestart. heb alles opgelsagen van de punkbuster site. toen deed ie het nog niet want ik zag dat pbB heletijd weer naar handmatig viel dus toen heb ik bij services ff rondgekeken en van niks doen naar opnieuw opstarten gezet:



het voorbeeldje is met pbA gedaan om dat B niet meer in de lijst stond... ik ga zo kijken of vandaag alles het weer doet. misschien kunnen jullie er wat mee. pbA kan je gfewoon op geen actie ondernemen laten staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BounceMeister
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 01 Jan 2007
Berichten: 148

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 2:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

northwestern1 schreef:
ja ik werd ook helemaal schijt ziek ervan maar bij mij werkte dit.

heb alles gedaan van de faq heb hem in admin laten uitvoeren heb pbB op auto gezet heb die opnieuw gestart. heb alles opgelsagen van de punkbuster site. toen deed ie het nog niet want ik zag dat pbB heletijd weer naar handmatig viel dus toen heb ik bij services ff rondgekeken en van niks doen naar opnieuw opstarten gezet:



het voorbeeldje is met pbA gedaan om dat B niet meer in de lijst stond... ik ga zo kijken of vandaag alles het weer doet. misschien kunnen jullie er wat mee. pbA kan je gfewoon op geen actie ondernemen laten staan.


Ik heb dit nu ook zo ingesteld, dat hij dus punkbuster elke keer opniew start als hij vastloopt. Ik heb een half uurtje gespeeld zonder crash to desktop, verder geen tijd om te testen. Zou het echt werken? Wink
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Assasijn
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 26 Mei 2007
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 3:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik speel nu al 2 dagen met deze instellingen en geen pb gedoe meer dus ik ben blij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.