Geplaatst: Vr Jun 15, 2007 5:59 pm Onderwerp: Punkbuster
Ik heb de FAQ gevolgt maar ik heb vista en ik snap er geen #!$@* van , ik heb eerst pb setup gedaan toen bf 2142 updates gecheckt en toen deed ik bf2142 opstarten --> srver joinen zoek ik services.msc zie ik geen PnKbusterA ofzo zoiets
sorry, ik heb nog steeds hetzelfde op de punkbuster site staat nog veel meer info dan in de faq (wel in het engels). maar ik heb het ook nog steeds niet opgelost. krijg nog altijd disallowed program/drivers of losing key packets en ik krijg pb niet eens meer goed verwijder. en een update van pb komt er ook niet aan als ik de site zo bekijk. ik ben ook ten einde raad. en ben heel punkbuster kotsbeu. heletijd uit het spel gekicked worden als je net lekker bezig bent. als iemand hier een iedee van heeft meld het maar
heb zelf vista home premium. en toen ik service gewoon intypte vond ik het al gewoon.@ topic starter lees die faq eens heel goed door en kijk eens op de pb site misschien werkt het bij jou wel.
ooo ik heb ook nog een vraagje kan ik mijn warrior naam (in het game) veranderen. ik vind het namelijk niks. maar zie nergens of en waar ik he tkan veranderen. en als ik een nieuwe soldaat aanmaak moe tik opnieuw beginnen met alle unlocks. sorry dat het hier staat als jullie vinden dat ik hier een topic voor aan moet maken doe ik dat wel.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum