Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Xanem Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 4:42 pm Onderwerp: PUNKBUSTER..... |
|
|
Hey ik heb sinds vandaag een GUID BAN van PB te pakken... Ik heb totaal NIKS illegaals gedaan en heb dat ook via die ticked service gemeld maar weet iemand hoe groot de kans is dat ik mijn Battlefield weer 100% zal kunnen gebruiken in de toekomst.
(Ik word stapelgek van dat rot punkbuster heb er alleen maar gezeik mee ) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:26 pm Onderwerp: Re: PUNKBUSTER..... |
|
|
Xanem schreef: | Hey ik heb sinds vandaag een GUID BAN van PB te pakken... Ik heb totaal NIKS illegaals gedaan en heb dat ook via die ticked service gemeld maar weet iemand hoe groot de kans is dat ik mijn Battlefield weer 100% zal kunnen gebruiken in de toekomst.
(Ik word stapelgek van dat rot punkbuster heb er alleen maar gezeik mee ) |
Uhm, een Guid Ban is toch een ban voor alle punkbuster spellen voor eeuwig?
Dit betekend dat je computer confiratie is opgeslagen bij Punkbuster.
Je IP code is opgeslagen, Je harddisk code is opgeslagen je en je serial is vernietigd.
Ofwel een nieuw spel kopen heeft geen zin, want zal ook onmiddelijk gebanned worden. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
slik .... ik citeer van Wikipedia,
Citaat: | * Een speler wordt verbannen op basis van zijn exemplaar van het spel: elk geïnstalleerd spel kent een unieke code (GUID, gebaseerd op de cd-sleutel). PunkBuster voorkomt hiermee dat een valsspeler met zijn unieke code op PunkBuster servers van het betreffende spel kan spelen. De speler ontvangt dan de code "Global GUID ban" bij het binnentreden van de server. Er kan echter gewoon op niet-PunkBuster servers gespeeld worden. Bij sommige spellen moet je een account aanmaken om het spel te spelen. De account van een valsspeler kan verwijderd worden, waardoor de speler weer van nul moet beginnen. Het account is daarbij gelieerd aan de GUID.
* Een speler kan ook verbannen worden op basis van zijn computer. Daarbij wordt elke keer bij het binnentreden op PunkBuster servers gecontroleerd of de computer niet gebanned is van PunkBuster servers. Dit omvat alle spellen waarbij PunkBuster aanwezig is. Dit is een verregaande maatregel en wordt alleen toegepast voor de valsspelers die veel te ver gegaan zijn.
PunkBuster zal geen spelers verbannen op basis van het IP-adres. Tevens is het niet mogelijk om met een cd-sleutel programma een nieuwe unieke code (GUID) te genereren. Spelers waarbij de unieke code of de computer verbannen is van Punkbuster servers hebben dit te danken aan het feit dat zij programma's hebben gedraaid welke in overtreding zijn op de eindgebruikers overeenkomst (EULA) van PunkBuster. Even Balance Inc. zal daardoor als antwoord de gebruikersovereenkomst eenzijdig opzeggen, met als gevolg dat er geen toegang meer is tot Punkbuster servers. |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan vooral veel verhalen online vinden dat mensen die contact hebben gehad met Punkbuster/Evenbalance hun GUID ban niet ongedaan krijgen gemaakt.
Heb maar 2 mensen berichten gelezen dat na contact de ban ongedaan is gemaakt.
Dus ik adviseer je contact met PunkBuster op te nemen. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:51 pm Onderwerp: |
|
|
Dat heb ik al gedaan nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk goed naar mijn situatie kijken want ik heb nooit maar dan ook echt nooit gecheat met een online spel. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
WAt heb je dan wel gedaan??? want je krijgt niet zomaar een GUID ban op je blouse gespeld _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 6:51 pm Onderwerp: |
|
|
Het bestand dat ik hieronder aanwijs geopend en toen ik zag wat het was heb ik geannuleerd
Daarna ben ik nietsvermoedend een server binnengegaan en toen had ik opeens een GUID BAN aan mn broek hangen!!! _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 9:49 pm Onderwerp: |
|
|
pff vage shit man _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Mei 28, 2007 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
gefeliciteerd  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maarte3 Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Mei 28, 2007 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
bravo  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Raz0r^ Private

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 1:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had het ook , maar je kon ook gwn bf2142 er af halen en er weer op zetten  |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 3:46 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is voor mij meestal een laatste optie aangezien ik een hekel heb om een tijd lang te moeten wachten totdat de instalatie klaar is (ja 10 min. is al te lang ja, ben erg ongeduldig ) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Rohem Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 02 Apr 2007 Berichten: 658 Woonplaats: Arnhem / Oldenzaal
|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
Handig om te weten, de combi EA en punkbuster kennende zal het hier ook vast nog wel keer misgaan! _________________
IGN --> Rohem |
|
Terug naar boven |
|
 |
|