battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

PUNKBUSTER.....

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 4:42 pm    Onderwerp: PUNKBUSTER..... Reageren met citaat

Hey ik heb sinds vandaag een GUID BAN van PB te pakken... Ik heb totaal NIKS illegaals gedaan en heb dat ook via die ticked service gemeld maar weet iemand hoe groot de kans is dat ik mijn Battlefield weer 100% zal kunnen gebruiken in de toekomst.

(Ik word stapelgek van dat rot punkbuster heb er alleen maar gezeik mee Evil or Very Mad )

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:26 pm    Onderwerp: Re: PUNKBUSTER..... Reageren met citaat

Xanem schreef:
Hey ik heb sinds vandaag een GUID BAN van PB te pakken... Ik heb totaal NIKS illegaals gedaan en heb dat ook via die ticked service gemeld maar weet iemand hoe groot de kans is dat ik mijn Battlefield weer 100% zal kunnen gebruiken in de toekomst.

(Ik word stapelgek van dat rot punkbuster heb er alleen maar gezeik mee Evil or Very Mad )

Uhm, een Guid Ban is toch een ban voor alle punkbuster spellen voor eeuwig?
Dit betekend dat je computer confiratie is opgeslagen bij Punkbuster.
Je IP code is opgeslagen, Je harddisk code is opgeslagen je en je serial is vernietigd.

Ofwel een nieuw spel kopen heeft geen zin, want zal ook onmiddelijk gebanned worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jeroen
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

slik .... ik citeer van Wikipedia,

Citaat:
* Een speler wordt verbannen op basis van zijn exemplaar van het spel: elk geïnstalleerd spel kent een unieke code (GUID, gebaseerd op de cd-sleutel). PunkBuster voorkomt hiermee dat een valsspeler met zijn unieke code op PunkBuster servers van het betreffende spel kan spelen. De speler ontvangt dan de code "Global GUID ban" bij het binnentreden van de server. Er kan echter gewoon op niet-PunkBuster servers gespeeld worden. Bij sommige spellen moet je een account aanmaken om het spel te spelen. De account van een valsspeler kan verwijderd worden, waardoor de speler weer van nul moet beginnen. Het account is daarbij gelieerd aan de GUID.
* Een speler kan ook verbannen worden op basis van zijn computer. Daarbij wordt elke keer bij het binnentreden op PunkBuster servers gecontroleerd of de computer niet gebanned is van PunkBuster servers. Dit omvat alle spellen waarbij PunkBuster aanwezig is. Dit is een verregaande maatregel en wordt alleen toegepast voor de valsspelers die veel te ver gegaan zijn.

PunkBuster zal geen spelers verbannen op basis van het IP-adres. Tevens is het niet mogelijk om met een cd-sleutel programma een nieuwe unieke code (GUID) te genereren. Spelers waarbij de unieke code of de computer verbannen is van Punkbuster servers hebben dit te danken aan het feit dat zij programma's hebben gedraaid welke in overtreding zijn op de eindgebruikers overeenkomst (EULA) van PunkBuster. Even Balance Inc. zal daardoor als antwoord de gebruikersovereenkomst eenzijdig opzeggen, met als gevolg dat er geen toegang meer is tot Punkbuster servers.

"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Terug naar boven
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan vooral veel verhalen online vinden dat mensen die contact hebben gehad met Punkbuster/Evenbalance hun GUID ban niet ongedaan krijgen gemaakt.
Heb maar 2 mensen berichten gelezen dat na contact de ban ongedaan is gemaakt.

Dus ik adviseer je contact met PunkBuster op te nemen.
Terug naar boven
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 5:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat heb ik al gedaan nu maar hopen dat ze ook daadwerkelijk goed naar mijn situatie kijken want ik heb nooit maar dan ook echt nooit gecheat met een online spel.

Terug naar boven
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 6:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

WAt heb je dan wel gedaan??? want je krijgt niet zomaar een GUID ban op je blouse gespeld
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 6:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het bestand dat ik hieronder aanwijs geopend en toen ik zag wat het was heb ik geannuleerd

Daarna ben ik nietsvermoedend een server binnengegaan en toen had ik opeens een GUID BAN aan mn broek hangen!!!

Terug naar boven
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2007 9:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

pff vage shit man
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 4:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

YES het is opgelost!!!!

Ik heb van PB een link gekregen naar de instructies om deze verkeerde ban aan te pakken (ik neem aan dat normale bans niet zo worden opgeheft) Mocht iemand de situatie tegenkomen dat ze een soortgelijk probleem tegenkomen mogen ze mij PM'en dan stuur ik de link.

EDIT: het is een officiele site dus ik kan hem net zo goed posten:

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=zAQDwICi&p_lva=14200&p_li=&p_faqid=14245&p_created=1162328941

Terug naar boven
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 7:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Xanem schreef:
YES het is opgelost!!!!

Ik heb van PB een link gekregen naar de instructies om deze verkeerde ban aan te pakken (ik neem aan dat normale bans niet zo worden opgeheft) Mocht iemand de situatie tegenkomen dat ze een soortgelijk probleem tegenkomen mogen ze mij PM'en dan stuur ik de link.

EDIT: het is een officiele site dus ik kan hem net zo goed posten:

http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=zAQDwICi&p_lva=14200&p_li=&p_faqid=14245&p_created=1162328941

gefeliciteerd Very Happy
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 8:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bravo Cool
Terug naar boven
Raz0r^
Private
Private

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 1:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had het ook , maar je kon ook gwn bf2142 er af halen en er weer op zetten Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 3:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is voor mij meestal een laatste optie aangezien ik een hekel heb om een tijd lang te moeten wachten totdat de instalatie klaar is (ja 10 min. is al te lang ja, ben erg ongeduldig Laughing )

Terug naar boven
Rohem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Wo Mei 30, 2007 3:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Handig om te weten, de combi EA en punkbuster kennende zal het hier ook vast nog wel keer misgaan!

IGN --> Rohem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: