Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 6:00 pm Onderwerp: Welk zoekwoord gebruiken jullie? |
|
|
Zoals het topic al zegt vraag ik me af waar mensen nu op zoeken als ze ingelogd zijn op bf2142. er zullen mensen zijn
die altijd naar een vaste server toegaan maar er zijn denk ik ook genoeg mensen die zoeken via het advanced scherm.
Graag zou ik dan willen weten waar jullie op zoeken, dus bijvoorbeeld gibraltar.
Waarom vraag ik dit?
Ik ben zelf admin van 11 servers en wil dus graag weten waar het grotendeel van mensen op zoekt, zodat wij de servers beter
kunnen vullen.
Alvast bedankt voor het antwoorden.
mvg Dutchf1ghter _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zoek nergens na behalve als ik in een bepaalde map wil spelen, dan typ ik bij kaart gewoon altijd een stukje van de kaart naam neer camp ofzo in en dan pak ik de server met de meeste spelers en de minste ping.
Maar echt op server naam zal ik niet zoeken alleen als ik bijv. veel potjes de zelfde map wil spelen dan typ ik bij server naam meestal de naam van de map in dan krijg je van die 24/7 servers. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 6:18 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zoek ook niet echt. Kijk gewoon naar waar mensen zijn.
Heb mijn filters ingesteld op alleen ranked te laten zien. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
ik update altijd alles en dan zoek ik een server die nog niet vol zit en een leuke map speelt. Of ik join meteen een van de servers die ik als favoriet heb ingesteld of waar een buddy op speelt _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
als er niemand online is typ ik "titan" of "suez" in... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
CoB Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 16 Apr 2007 Berichten: 115 Woonplaats: Leiderdorp (Ligt bij Leiden, ligt dichtbij zoetermeer :P)
|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ik speel wel eens mee als er iemand online is van de clan.
Ik gebruik het Advanced haast nooit alleen voor als ik een pistol server zoek ofzo of een naam van een server waar iemand van de clan inzit en die niet bij mn buddy list staat . _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Mei 13, 2007 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het alleen gebruikt toen nothern strike net uit was om een server te zoeken die alleen nothern strike speelt te vinden
edit: als ik een server zoek en ik zie 2 servers die dezelfde map spelen en een zelfde ping etc hebben dan join ik altijd de server die de beste naam heeft.
dwz dat ik sneller een server join met EA DE/NL/FR, etc of i3d, gameservers.net, etc. in de naam heeft staan dan een of andere vage clan. Die eerste servers hebben over het algemeen bijna altijd een admin online en er spelen niet hele clans die met ze alleen in een team willen waardoor de gameplay veel leuker is. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
meestal Titan
en wtF??? 11 servers ???
id dat niet redelijk expensive? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 12:50 pm Onderwerp: |
|
|
Citaat: | en wtF??? 11 servers ??? |
Public 2142 servers van gameservers.net ben ik co-headadmin van en het is dus onze verantwoordelijkheid dat de servers ook vol komen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
superbig Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 2:30 pm Onderwerp: |
|
|
lol ik ga altijd op i3d servers  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 3:05 pm Onderwerp: |
|
|
jeffrey schreef: | Citaat: | en wtF??? 11 servers ??? |
Public 2142 servers van gameservers.net ben ik co-headadmin van en het is dus onze verantwoordelijkheid dat de servers ook vol komen  |
en daar krijg je ook geld voor ofzo? en wat als je server niet vol zit? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 4:56 pm Onderwerp: |
|
|
Snoei schreef: | jeffrey schreef: | Citaat: | en wtF??? 11 servers ??? |
Public 2142 servers van gameservers.net ben ik co-headadmin van en het is dus onze verantwoordelijkheid dat de servers ook vol komen  |
en daar krijg je ook geld voor ofzo? en wat als je server niet vol zit? |
nee gewoon vrijwillig is het hoor, en als ze niet vol zitten hebben we pech  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
iPulsar Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Mei 15, 2007 12:40 pm Onderwerp: |
|
|
ik join altijd de EA servers... meestal I3D of die duitse... bij gameservers staan vaak geen titan bij de quick join...  _________________ "Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mei 16, 2007 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
hep mn favoriete servers bij -hoe kan t ook anders- 'favorieten' gezet, dan komen ze automatisch bovenaan je serverlijst te staan en hoef je zodoende nooit te scrollen of de zoekfuncties te gebruiken en hep je alle toffe servers zo bij de hand
kom eigenlijk nauwlijks op andere servers meer
voor wie t nog niet wist: t plustekentje (+) voor de servernaam activeren als je em in je favorietenlijst wilt hebben. als je em weer uit je favorietenlijst wil verwijderen, t mintekentje (-) activeren |
|
Terug naar boven |
|
 |
unigo2 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 8:51 pm Onderwerp: |
|
|
heb nog geen enkele server bij favorieten staan...maar is misschien wel een goed idee jah
persoonlijk, laat mn pc eerst alle servers zoeken, en dan sorteren op aantal mensen er in. en dan kies ik altijd een server die niet vol zit (logisch ) maar zoiezo een met een maximum capaciteit van 64 mensen, en minimaal 50 man al op die server zitten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|