Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 5:27 pm Onderwerp: nam |
|
|
hola
ik zoek de homepage van [N)@(M] uit nieuwsgierigheid, zag dat KAIN, DiVn & meer gasten van hoog op de ranking daar bij zitten. heeft iemand t adres van ze ?
je hept ook [B)@(M] & nog een aantal varianten als ik t goed hep. zijn dit clans of wordt je daarbij geplaatst als je bv erg hoog op de ranking staat ? kan dr nl niets over vinden
groet,
P8er |
|
Terug naar boven |
|
 |
Lupes? Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 7:32 pm Onderwerp: |
|
|
voor zover ik weet is die N@M clan een clan met zeeeer goede spelers, zoals die Kain
en dat op zowel BF2 als 2142 _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
W.ballzs Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 9:18 pm Onderwerp: |
|
|
Epox zit er ook in volgens mij. hijs nummer 2 van de wereld. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Zo Mei 06, 2007 10:02 pm Onderwerp: Re: nam |
|
|
P8er schreef: | hola
ik zoek de homepage van [N)@(M] uit nieuwsgierigheid, zag dat KAIN, DiVn & meer gasten van hoog op de ranking daar bij zitten. heeft iemand t adres van ze ?
je hept ook [B)@(M] & nog een aantal varianten als ik t goed hep. zijn dit clans of wordt je daarbij geplaatst als je bv erg hoog op de ranking staat ? kan dr nl niets over vinden
groet,
P8er |
ik weet niet of het klopt maar het lijkt me dat die varianten gewoon andere clans zijn die willen lijken op [N)@(M] ... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Abcd007 Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Mei 06, 2007 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
Kent iemand de site van [N)@(M] ? _________________ 1+1=2142
[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 4:44 pm Onderwerp: |
|
|
ik weet t niet, ik hep nu de afgelopen week zoveel varianten gezien, zo kwam ik die taatoon bij [L)@(D] tegen, ik hep [M)@(W] gezien, en nog een paar. ze zitten allen vol met 'top'* spelers
* ik hep dr maar 'top' van gemaakt omdat ze hoog op de ranking staan, t zijn stuk voor stuk trieste en simpele spelers zoals ik dat kan beoordelen. moet je es de EA NL #20 24/7 fall of berlin server pakken. daar zit altijd een groep op waaronder die KAIN. enige wat ze doen is met die groundhog rijden en zodoende zoveel mogelijk punten via elkaar pakken. ik deed es een ronde met ze mee, had 1 kill en maarliefst 58 punten, niets gedaan alleen maar dom mee rijden. en in tussentijd, als die groundhog is opgeblazen en ze staan te wachten bij de EU mainbasis, schieten ze op elkaar met pistolen en leggen ze de ground vol met medickistjes zodat je telkens genezingspunten krijgt.
ieder moet verder natuurlijk voor zich weten hoe die speelt, maar dat heeft niets met skills te maken en zou bij mij al t speelplezier wegnemen
verder overigens nog reuze benieuwd naar t adres van die jongens
P8er |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
P8er schreef: | ik weet t niet, ik hep nu de afgelopen week zoveel varianten gezien, zo kwam ik die taatoon bij [L)@(D] tegen, ik hep [M)@(W] gezien, en nog een paar. ze zitten allen vol met 'top'* spelers
* ik hep dr maar 'top' van gemaakt omdat ze hoog op de ranking staan, t zijn stuk voor stuk trieste en simpele spelers zoals ik dat kan beoordelen. moet je es de EA NL #20 24/7 fall of berlin server pakken. daar zit altijd een groep op waaronder die KAIN. enige wat ze doen is met die groundhog rijden en zodoende zoveel mogelijk punten via elkaar pakken. ik deed es een ronde met ze mee, had 1 kill en maarliefst 58 punten, niets gedaan alleen maar dom mee rijden. en in tussentijd, als die groundhog is opgeblazen en ze staan te wachten bij de EU mainbasis, schieten ze op elkaar met pistolen en leggen ze de ground vol met medickistjes zodat je telkens genezingspunten krijgt.
ieder moet verder natuurlijk voor zich weten hoe die speelt, maar dat heeft niets met skills te maken en zou bij mij al t speelplezier wegnemen
verder overigens nog reuze benieuwd naar t adres van die jongens
P8er |
dan krijg je toch ook punten aftrek ... ? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 4:50 pm Onderwerp: |
|
|
ik weet t niet, alleen met dat statspadding gebeuren willen ze bij EA nog wel es streng zijn geloof ik, dat met die groundhog is gewoon t spel
ik vind t verder geen probleem hoor, volgens mij zijn die gasten meer bezig met zo hoog mogelijk op de ranking te blijven staan dan leuk spelen en zo veel mogelijk van de gamemogelijkheden gebruik te maken |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kipje Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
tja moeten zij weten toch???
ik speel gewoon lekker omdat ik eht een leuk spel vind.
Tuurlijk, ik wil ook graag winnen en de beste zijn maja....
het is en blijft gewoon een spelletje en dat speel je naar mijn
weten meestal om je te vermaken.  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
{H-REM}_GeneralEwoud29 Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
k zat vandaag ook bij ie gasten van[N)@(M], kut eikels alleen met granaten gooien onzo, ze waren verder niet egt heel goed, alleen 1, de vierde van de wereld, die had wel een paar mooie kills |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 10, 2007 10:36 pm Onderwerp: |
|
|
op die lui hoef je echt niet jaloers te zijn kain speelt niet alleen er spelen er meer op zijn acount anders is het onmogelijk om zoveel te spelen en daarom!!!!! is hij ook nog geen 3 sterren generaal. _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mei 16, 2007 6:53 pm Onderwerp: |
|
|
hmm
echt niemand die een adres van ze weet ?
kan dr niets over terug vinden, dit terwijl mn gevoel me zegt dat dr minimaal 250 man van die clan kid zijn |
|
Terug naar boven |
|
 |
P8er Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mei 17, 2007 5:18 pm Onderwerp: |
|
|
hebben!
nekro-mongas.de |
|
Terug naar boven |
|
 |
Raz0r^ Private

|
Geplaatst: Wo Mei 23, 2007 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind Divn wel goed , praat wel is met hem en mocht vandaag op teamspeak van ze komen en miss joinen. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mei 23, 2007 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
volgens mij mag iedereen op teamspeak komen ... kan zo het password en ip vinden
ip: 87.230.26.44:33333
ww: nekro
of is dit de public teamspeak ofzo?
maar wel vet dat je er misschien bij mag mag je dan gelijk met hun trainingen meedoen met kain en epox enzo? _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|