battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vakantie?????!!!!!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 1:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

jezzol schreef:
Ik heb bijna medelijden... Razz

Citaat:
en dus NIET:

theorie -studeren, mooie dagen verspillen aan school- baart kunst


hoe kom je erop? Razz


laten we zeggen dat mijn vingers een of andere kunst bezitten om zo te schrijven
en dat ik nogal -ja hoe moet ik het zeggen?- begaafd ben in schrijven

maar dan vooral spreektaalschrijven, zoals redevoeringen of speeches of dergelijke
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 1:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

haha oke, maar wel lullig dat je met school bezig moet zijn...waarom ook al weer?
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 1:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

om te bewijzen dat je een geretardeerde papegaai bent die heel zijn cursus kan overkladden zonder maar één eigen gevonden woord ertussen te spelden
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 1:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mogelijkheden:

1. je begrijpt me vraag niet
2. je wilt gewoon wat stoms antwoorden
3. je bent boos omdat je school hebt. wat weer een beetje terug slaat op 2...
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 1:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

jezzol schreef:
mogelijkheden:

1. je begrijpt me vraag niet
2. je wilt gewoon wat stoms antwoorden
3. je bent boos omdat je school hebt. wat weer een beetje terug slaat op 2...


1. ik begrijp je vraag maar al te goed (zie 3.)
2. dit is de waarheid
3. die waarheid wordt misschien iets te negatief geformuleerd omdat ik inderdaad een beetje -maar een beetje- boos ben omdat ik godverdomme tot over mn oren in het schoolwerk zit en ik niets van goesting heb om eraan te beginnen
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 1:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Lupes? schreef:
pff school

hele dag op een houten bankje zitten en naar een of andere prof luisteren,

op je bank liggen mag niet, praten mag niet, kaartje leggen mag niet, noch eten noch drinken, op de banken schrijven niet, het enige wat je mag-moet doen is opletten en zien dat de volgende les je overhoring goed lukken zal

stomme taken maken, in je vrije -niet-school- tijd werken en studeren voor school in plaats van je te amuseren met vrienden en keer goe scheef gaan of achter de meiskes zitten

en als je dat dan wel doet in plaats van een schoolslaaf te zijn, dan worden de leraars verontrust en op den duur kwaad omdat je punten dalen

waarom al die theorie als je enkel oefening nodig hebt in het dagelijks leven.

het is niet voor niets:

oefening baart kunst of oefening maakt perfect


en dus NIET:

theorie -studeren, mooie dagen verspillen aan school- baart kunst





bij deze is mijn frustratie daarover ook weer even opgelucht Very Happy Very Happy

lupes


nou nou tenzij je agrariër wilt worden lijkt me een beetje scholing toch wel nodig om dat dagelijkse leven in stand te houden. En over dat begaafde schrijven van je.. sinds wanneer kan iemands frustratie worden opgelucht? Razz En hoe zit het met je leestekens?

En het is met school ook oefening baart kunst, dat is niet iets wat je als argument kunt gebruiken tegen school. Verder is de middelbare school gewoon de voorbereiding op je vervolgopleiding waar je fijn kunt doen waar je zin in hebt Razz

Moet wel zeggen dat het hele school gebeuren niet zo leuk is natuurlijk maar het hoord er gewoon bij.

(Niet dat ik zon schoolslaaf was, ben blijven zitten en afgestroomd en weet ik veel wat Razz )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 2:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

WOehoe , jarig vandaag 1 mei , ik word 16 ! Laughing
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 2:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

gefeliciteerd Very Happy
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 2:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

gefeli
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
{H-REM}_GeneralEwoud29
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 24 Jan 2007
Berichten: 132
Woonplaats: Ellecom

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 2:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

gefeliciteerd Wink

maar ik moet nu nog 6 jaar slaafje spelen Evil or Very Mad wens me sucses Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:


nou nou tenzij je agrariër wilt worden lijkt me een beetje scholing toch wel nodig om dat dagelijkse leven in stand te houden. En over dat begaafde schrijven van je.. sinds wanneer kan iemands frustratie worden opgelucht? Razz En hoe zit het met je leestekens?

En het is met school ook oefening baart kunst, dat is niet iets wat je als argument kunt gebruiken tegen school. Verder is de middelbare school gewoon de voorbereiding op je vervolgopleiding waar je fijn kunt doen waar je zin in hebt Razz

Moet wel zeggen dat het hele school gebeuren niet zo leuk is natuurlijk maar het hoord er gewoon bij.

(Niet dat ik zon schoolslaaf was, ben blijven zitten en afgestroomd en weet ik veel wat Razz )


pff ... leestakens Smile
en trouwes, dat van dat begaafde vingers, dat heeft mn leraar Nederlands ooit keer gezegd Very Happy Very Happy

en met oefening baart kunst bedoel ik dat er op mijn school veel te veel de nadruk wordt gelegd op theorie en stellingen en bewijzen ipv gwn oefeningen kunnen maken, want wie oefeningen perfect kan maken kan zijn stellingen nader formuleren, maar iemand die enkel theorie perfect kent kan daarorm niet perse z'n oefeningen maken

-kzou zeggen kijk naar mn klas, maar dat is beetje moeilijk voor jullie Rolling Eyes Rolling Eyes -
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap het niet echt.. Hoe hoger het niveau hoe theoretischer het wordt, jij wilt geen theorie maar aan de slag? Veel succes met automonteur worden dan zou ik zeggen Razz
Kom anders is met feitelijke voorbeelden.. snap niet echt hoe je dit nu bedoelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nuja

eigelijk draait het hierom:


mijn klas is oerdom, dwz: ze studeren gemiddeld 2 uur per avond

als onze leraars dan overhoringen geven met enkel oefeningen, zijn ze allemaal gebuist, maar dan hebben ik en nog 2 andere altijd het maximum Very Happy Very Happy

daarom geven onze leraars enkel van die papegaaioverhoringen, letterlijk overschrijven uit je cursus dus, daarop halen zij altijd het maximum en buuizen ik en me 2 maten altijd Mad Mad

dat zit me dwars, dat elke overhoring die we nu nog krijgen -en zelfs de exames- enkel theorie gericht zijn

(met theorie bedoel ik enkel op wtenschapsvakken; bewijzen bij Wiskunde, stellingen bij fysica en chemie...)
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

lijkt me toch alleen maar makkelijker, overschrijven? waarom haal je die dan jusit niet? (buisen = zakken/niet halen? Razz *gekke belgen*)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Di Mei 01, 2007 4:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

met overschrijven bedoel ik:

alles van buiten leren en dan de stellingen of bewijzen of weet ik veel klakkeloos overschrijven (dus zonder dat je je notities bijhebt)

en dat vind ik dus juist niet leuk, want daar moeet je voor leren Very Happy Very Happy

en daar heb ik echt GEEN GOESTING voor


en buizen = zakken Very Happy
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> The "Officers Mess" Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.