battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Battlefield Bad Company
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 9:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
Forum is niet erg makkelijk. Neem nou de voorpagina van dit forum je hebt forum categorien, forums erin en daar zie je het aantal posts, views en de naam van de gene die het laatst heeft gepost. Dan heb je nog rechten enzo, en als je een topic verwijderd moet je alle posts erin ook deleten. Kan allemaal wel en zijn gewoon mysql querys, als je er even voor gaat zitten maar andere onderdelen van een site zijn toch wel makkelijker.

En heb je trouwens al gefixt dat je in een topic meerdere pagina's hebt? En als er er dan 80 paginas zijn (kijk naar het screenshots topic) dan moet je dus 1 ... 74, 75, 76 ] zien te fixen etc etc.. Razz De basis is simpel maar als je het goed wilt doen ben je wel even bezig.

Ook moet je sql querys efficient maken zodat je er zo minmogelijk nodig hebt (voor load van de server). Denk daarbij aan JOIN.



MUHAHAHAHA, dat heb ik al bijna. het enige wat nog niet kan is dat je direct naar pagina .. kanhoef ik maar 1 x te maken en dan wordt het overal op mijn site toegepast, moet er alleen nog even wat tijd voor vinden, dit . Verder doet alles het wel met behulp van het beheer (voor admins zichtbaar op het forum).
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 9:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

doe ook is wat aan je layout Wink
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2007 11:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dat komt omdat ik mijn site niet update, op mijn pc is het totaal anders dan de zichtbare online versie

Duurt alleen zolang omdat ik vrijwel elk script herschrijf
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.