Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
yeti Private

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 10:19 pm Onderwerp: lage ping maar toch 'lag' |
|
|
hee iedereen ik heb echt een dringende vraag:
ik heb dus battlefield 2142 pasgeleden gekocht en als ik ga spelen op multiplayer is me ping ± rond de 12 (best laag heb ik gezien) maar het spel lagt als de kolere hoe kan dit ????
me pc is echt wel goed: 1024 mb werkgeheugen en 128 mb videokaart en goede processor
ik snap dus niet wat het probleem is en ik heb nog geen normaal potje kunnen spelen in een week en daar wordt ik gek van
alvast bedankt
yeti |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
dat komt niet door jou want jij heb een lage ping dan zal het misschien aan je internet verbinding liggen  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 10:35 pm Onderwerp: |
|
|
dat komt door je fps lag is me vertelt
want ik lag altijd in CoD2 maar ligt niet aan me ping
en daar kan je fps dingetje aanzetten
hoe hoger je FPS hoe beter
misschien kan je het aan krijgen in Bf2142
das denk het probleem
op te lossen door betere videokaart te kopen (rond 80 euries) _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | dat komt niet door jou want jij heb een lage ping dan zal het misschien aan je internet verbinding liggen  |
Lol als je een slechte verbinding hebt heb je ook een hoge ping
@MitsieMaster hmm voor €80,- vind ik geen goede graka hor
@TS, probeer de settings is wat lager te zetten. _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
voor 80 euro heb je alsnog een betere dan mijne en mijne kan bf2142 afspelen zonder al te veel lag  _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 10:58 pm Onderwerp: |
|
|
MitsieMaster schreef: | voor 80 euro heb je alsnog een betere dan mijne en mijne kan bf2142 afspelen zonder al te veel lag  |
Hmm ik kom toch echt niet verder als Club3D 7300 GT Silent of de Asus EAX1600PROTOP/HTD.
Niet echt al te beste kaarten  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 11:19 pm Onderwerp: |
|
|
Jeroen schreef: | MitsieMaster schreef: | voor 80 euro heb je alsnog een betere dan mijne en mijne kan bf2142 afspelen zonder al te veel lag  |
Hmm ik kom toch echt niet verder als Club3D 7300 GT Silent of de Asus EAX1600PROTOP/HTD.
Niet echt al te beste kaarten  |
x1600 is geen slechte kaart hoor. Download fraps en open het programma voor je bf opstart. Je zal dan ingame ergens op je scherm een geel getal zien staan. Post dat getal hier _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 11:21 pm Onderwerp: |
|
|
hehe een goede grafische kaart betaal je veel geld maar kan je voor lang voort ik heb nu de 8800 gtx. Natuurlijk is veel geld maar je gaat er dan wel enkele jaartjes mee verder e. En anders kan ik je de 7800 series nog aanraden van nvidia 7800 gtx maar kzeg het das goed voor mss nog een jaartje dan gaat dat ook niet meer.
Spaar gewoon een tijdje voor een superkaart en je zal het niet beklagen.
In plaats van dat je ieder jaar een ander moet kopen. Zo bekijk ik het. _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 11:46 pm Onderwerp: |
|
|
ju, ik heb nu de 7900GT en is nu gewoon nog boven de recommended specs voor games die er nu zijn en ook nog nieuwe die er nog niet zijn (met directx 10 enzo), kan er wel tijd mee vooruit. Als je gewoon ziet dat er games komen/zijn en je kaart haalt de recommended niet zou je eigelijk gewoon een niewe moeten halen. Is misschien even een uitgave maar je hebt er toch wel een hoop voor terug  |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:48 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook wel is fps drops , maar denken jullie dat dit aan mijn kaart ligt.
N6200 GE er staat ook nog extreme voor maar daar heb je niks an  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
commodus2 Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 2:13 pm Onderwerp: |
|
|
Heb je dat op alle servers?
Heb je dat alleen aan het begin van een level?
Het hoeft niet aan je pc te liggen.
Als je bv mannetjes/voertuigen ziet verpringen en dus niet soepel van a naar b bewegen
KAN het ook aan de server liggen. Dat ligt dus aan het versturen van de positie info
fps probleem is een ander soort haperen.
Als je het aan het begin van een level hebt, zou het kunnen dat je te weinig intern geheugen hebt. 2 gb is aan te bevelen als je > 1024x786 speelt. Probleem is bij te weinig geheugen dat ie de geometrie van het level niet snel genoeg kan benaderen en gaat ie dus haperen
Als je video kaart het probleem zou zijn merk je dat vooral bij drukke gedeelten (veel mannetjes, airstrikes). Je ziet op zulke momenten echt dat ie beelden ertussenuit laat om zo bij te blijven.
Hope this helps |
|
Terug naar boven |
|
 |
spaceflippie Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 2:19 pm Onderwerp: |
|
|
Download fraps en open het programma voor je bf opstart. Je zal dan ingame ergens op je scherm een geel getal zien staan. Post dat getal hier _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 2:23 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Ik heb ook wel is fps drops , maar denken jullie dat dit aan mijn kaart ligt.
N6200 GE er staat ook nog extreme voor maar daar heb je niks an  |
Wat zijn je verdere specificaties ?
@Spaceflippie dat is de 2e keer  _________________
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 3:52 pm Onderwerp: |
|
|
Processor
Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz
Processor snelheid
3010 MHz
Geheugen
1024 Mbytes
Videokaart
NVIDIA GeForce 6200
En dat met fraps, asl ik gewoon een beetje rond loop hangt ie tussen de 20 en 30 en als er veel mensen zijn of er komt een airstrike op me dak dan begint ie te flippen en dan hangt het getal rond de 10 _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
superbig Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 3:56 pm Onderwerp: |
|
|
Tjabbo schreef: | Processor
Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz
Processor snelheid
3010 MHz
Geheugen
1024 Mbytes
Videokaart
NVIDIA GeForce 6200
En dat met fraps, asl ik gewoon een beetje rond loop hangt ie tussen de 20 en 30 en als er veel mensen zijn of er komt een airstrike op me dak dan begint ie te flippen en dan hangt het getal rond de 10 |
Het ligt aan je videokaart (als je fps maar 20 of 10 is)
Ik heb de 6600 en die lagt ook soms...
Ik ga me ook een nieuwe halen
Als je geen nieuwe wil zet je settings dan lager (op het laagst denk ik) |
|
Terug naar boven |
|
 |
|