Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MousENL Private

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 1:41 pm Onderwerp: Probleem |
|
|
ik heb pas bf 2142 gekocht maar als ik het opstart , start hij op krijg het begin scherm dan krijg ik zwart beeld en valt bf 2142 weer uit hoe los ik dit op? |
|
Terug naar boven |
|
 |
MitsieMaster Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 1:56 pm Onderwerp: |
|
|
drivers update
en kijken of je pc wel bf2142 aankan _________________ Xfire: b4deend
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 1:56 pm Onderwerp: |
|
|
heb ik ook gehad, speel je het spel wel op de administrator op de computer? ik had dit, als ik daar niet op ging, op de admin account, gebeurde bij mij 't zelfde _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
MousENL Private

|
Geplaatst: Di Mrt 27, 2007 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
Tha-Duzz schreef: | heb ik ook gehad, speel je het spel wel op de administrator op de computer? ik had dit, als ik daar niet op ging, op de admin account, gebeurde bij mij 't zelfde | Heb maar 1 account dat is de admin. ... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Heraclius Onderluitenant Zilver

|
Geplaatst: Ma Apr 02, 2007 5:03 pm Onderwerp: |
|
|
Draai eens een test op http://www.systemrequirementslab.com
Selecteer er BF2142 en kijk na de test dan zie je een metertje van Minimum naar Maximum, kijk of je wel het minimum haalt en kijk ook naar de lijst op welke onderdelen je PC faalt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Apr 02, 2007 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hey das handig nou weet ik ook dat alles aan me pc goed is behalve me video kaart (was ikw el achter maar toch bedankt:)) _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Ma Apr 02, 2007 6:21 pm Onderwerp: |
|
|
hmm, me vidio kaart vaalt. Maar dat maakt niet uit, ik speel toch lekker op hoge details, gaat prima _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Alwinp Onderluitenant Zilver

Geregistreerd op: 14 Nov 2006 Berichten: 48 Woonplaats: Limburg (Belgie)
|
Geplaatst: Ma Apr 02, 2007 6:32 pm Onderwerp: |
|
|
Battlefield 2142
Minimum = alles pass
Recomended: Alles pass behalve mijn ram (~500Mb te weinig) (1gig / 1,5gig)
Battlefield 2142: Northern Strike
heb zowel bij minimum als bij recomended alls op PASS, alle benodigdheden op mn video kaart enzo. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Ma Apr 02, 2007 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
Bij is alle pass voor minimum maar bij recommend is me videokaart te slecht, dan moet je namenlijk minstens een N8600 hebben ofzo en ik heb een 6200  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
MousENL Private

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
dat is mijn probleem ook heb pas nieuwe videokaart gekocht en geheugen , geheugen is nu 500 erboven en videokaart vaalt nu alleen :S  |
|
Terug naar boven |
|
 |
jezzol Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Vr Apr 06, 2007 11:24 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb precies hetzelfde. ik kon tot gister avond gewoon BF2142'en. maar toen ik iets downloade en het virusse bevatte heb ik het verwijdert en me pc op virussen gecheckt. toen kreeg ik een bluescreen. maar het was 5 uur in de nacht, dus was te moe om te lezen. nu heb ik hetzelfde probleem.
http://www.battlefield-2142.nl/forum/viewtopic.php?t=632
dit is mijn topic voor als iemand een oplossing heeft  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Elessar Luitenant-Kolonel Zilver

|
Geplaatst: Zo Apr 08, 2007 1:53 pm Onderwerp: |
|
|
Hmm alleen m'n RAM (1 gig) wordt aangeraden om te upgraden. Maar dat wilde ik volgende week al gaan doen. Dan word het 2 gig.
Zelfs m'n videokaart werd goedgekeurd . En ik heb een magere 7300 GS. Misschien dat die 512 geheugen iets goedmaakt.. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Apr 08, 2007 2:31 pm Onderwerp: |
|
|
Je moet niet blindelings uit gaan van die testen, het enige wat ze doen is kijken naar de specs die verijst worden en die jij hebt.
Ik weet niet wat het minimale is voor BF maar zeg een Nvidia 6600 ofzo en je hebt een die zul je de test door staan, maar dat wilt niet zeggen dat het ook lekker zal lopen  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
JustOwnd Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Apr 08, 2007 2:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had dit eergister ook, toen heb ik mijn drivers opnieuw geinstalleerd en het was verholpen  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|