Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ToMaHawK Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 12:30 am Onderwerp: serieuze bug!!! |
|
|
soms kom je van die servers tegen waar je ineens recruit bent, het lijkt alsof je terug helemaal vanaf nul begint want je krijgt awards die je al had! zo heb ik vandaag twee maal de legion of merit ribbon gekregen (2x2000) en nog een hoop andere awards die ik al lang had! niet zo erg op zich, maar de punten tellen wel mee!!! dit is toch helemaal niet eerlijk! zelfs op de ea stats site worden de punten bijgeteld! zo kan je wel heel snel in rank stijgen! wie heeft dit ook al meegemaakt? weet ea dit?  _________________
In the eyes of fear, death is just a simple way out. |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 3:13 am Onderwerp: |
|
|
heb zoiets dergelijks ook al eens meegemaakt, maar was na de volgende patch de punten weer kwijt!! _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Tha-Duzz Generaal-Majoor

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 8:34 am Onderwerp: |
|
|
haha vind het wel geinig, heb zo ong. 6000 punten verdiend xD _________________ Cod4. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 9:18 am Onderwerp: |
|
|
dit heb ik ook iets van 4x meegemaakt ... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 9:30 am Onderwerp: |
|
|
ik vind dit niet echt leuk, omdat de datums waarop je het krijgt ook bijgewerkt worden. Dus als jij 360 uur gespeeld hebt en je hebt gesteren pas de legion of merit ribbon gehaald dan klopt er dus iets niet.
Echt vreemd was dat ik gisteren een server joinde, ik had me rank en me unlocks en toch greeg ik badges en ribbons die ik al had _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 9:37 am Onderwerp: |
|
|
Opzich is het wel fijn, want je ranked zo wel snel, maar aan de andere kant is dit natuurlijk vet lelijk. Mensen gaan nu express op zoek naar deze servers en ranken ontzettend snel, ik vind dit lame en zo haal je de leukigheid van het spel weg omdat mensen te snel hun unlocks krijgen zonder dat ze er serieus wat voor gedaan hebben. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Vasslli Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 12:38 pm Onderwerp: |
|
|
Heb het ook al eens gehad op de moment zelf is het van WTF supeeeeeeeeeer maar daarna denk je van het is niet fair tegenover anderen maarja ea moet er zijn bugs maar uithalen. _________________
'Sir, Sir, we are surrounded!'
'Excellent, now we can attack in all directions!' |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 4:01 pm Onderwerp: |
|
|
volgens mij zijn het niet altijd dezelfde servers waar je stats niet worden geladen, want ik speel over het algemeen veel op EA DE servers maar heel af en toe worden me stats daar ook niet geladen, terwijl ze normaal wel altijd geladen worden. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 4:04 pm Onderwerp: |
|
|
vaak gebeurt het doordat je een server leavt en een andere server joint;) _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 5:20 pm Onderwerp: |
|
|
er naar op zoek gaan doe ik niet, maar als ik toevallig in zo'n server kom maak ik daar natuurlijk wel dankbaar gebruik van... duurt meestal toch maar tot de server van kaart verwisseld _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 5:27 pm Onderwerp: |
|
|
maar ik heb nu 3 x zoveel carierepunten dan globale punten. Volgens mij hoort dat niet. En ik ben er ook niet trots op. Ik zou het leuker vinden als ze die bug eruit werken _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Do Mrt 15, 2007 6:28 pm Onderwerp: |
|
|
als iedereen in de server private is betekend dat meteen serverrestart, want je kunt zoveel extra punten halen... _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
mvb24 Brigadegeneraal

Geregistreerd op: 15 Mrt 2007 Berichten: 108 Woonplaats: Puttershoek(vlak bij rotterdam)
|
Geplaatst: Ma Mrt 19, 2007 6:00 pm Onderwerp: RE: |
|
|
jah heb ik super vaak last van
maar jah deze stelling kan je niet tegen spreken: EA is totaly buggy  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|