Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ToMaHawK Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 12:10 am Onderwerp: Assault Lines Attack Pin |
|
|
wie heeft deze pin al kunnen bemachtigen? mij lukt het gewoon niet! het is onmogelijk om tegelijk alle punten te verdedigen en pac home base te veroveren! het zou beter zijn als pac de cp's niet meer terug kon innemen, dus pac verdedigt alleen en eu valt alleen aan! het is anders bijna onmogelijk! _________________
In the eyes of fear, death is just a simple way out.
Laatst aangepast door ToMaHawK op Wo Mrt 14, 2007 10:48 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 12:16 am Onderwerp: |
|
|
Hiero  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
GeMeeNHe Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 12:25 am Onderwerp: |
|
|
ik heb hem ook  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Count_Farat Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 12:52 am Onderwerp: |
|
|
Vanavond gehaald, korte ronde ooit denk ik. Dat het eenserver voor 20 personen was kan geholpen hebben. |
|
Terug naar boven |
|
 |
pascalkemink Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 2:01 am Onderwerp: |
|
|
ik heb hem ook al3x maarja je hebt wel een punt ik vind het weinig zin hebben als de posten niet in een bepaalde rangorde veroverd moeten worden maar van de andere kant vergt het wel teamplay (remies) kun je dus niet gebruiken in zon game maar inderdaad ik vind dat het nu gewoon een conquest blijft _________________ pkrocky briggadier generaal
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 8:22 am Onderwerp: |
|
|
ik heb hem al 2x, speel levels met zo min mogelijk vlaggen en veel mogelijk spelers _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 9:32 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb 'm ook gehaald.
Beste is inderdaad in small tot medium maps |
|
Terug naar boven |
|
 |
ToMaHawK Hoofd Korporaal Goud

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 10:47 am Onderwerp: |
|
|
hmm, ik speel meestal op grote maps met 64 spelers dus daarom dat het bijna niet te doen is! maar meer spelers is meer fun, meer targets om te snipen! en speciaal voor een pin ga ik niet op een kleine server spelen. _________________
In the eyes of fear, death is just a simple way out. |
|
Terug naar boven |
|
 |
lgonggr Luitenant-Kolonel Zilver

Geregistreerd op: 03 Dec 2006 Berichten: 65 Woonplaats: Amsterdam, NL
|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 1:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb er al twee  _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
cyberzomby Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 5:05 pm Onderwerp: |
|
|
ToMaHawK schreef: | hmm, ik speel meestal op grote maps met 64 spelers dus daarom dat het bijna niet te doen is! maar meer spelers is meer fun, meer targets om te snipen! en speciaal voor een pin ga ik niet op een kleine server spelen. |
ik ben het er mee eens. Voor bepaalde pins ga ik wel op een kleinere server. Heb het nog nooit meegemaakt op een grote server dat de pac homebase gepakt werd. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Snoei Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Nov 2006 Berichten: 1584 Woonplaats: 's-Graveland
|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 5:37 pm Onderwerp: |
|
|
op een 64 man server lukt het sowieso bijna nooit om alleen al die pac basis te unlocken, er zijn altijd wel mensen die een oupost aan de andere kant van de map pakken _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem ook, ik speelde net me eerste 5 seconde op northernstrike en toen kreeg ik hem plots omdat het team dat ik joinde alle punten iin handen had  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Qwark Private

|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
ik had em serieus al in de eerste ronde dat ik northern strike speelde  _________________ Battlefield, anyone?

Laatst aangepast door Qwark op Wo Mrt 14, 2007 9:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 14, 2007 9:30 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is meer geluk dan wijsheid (net als bij min)  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Jeroen Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 1028 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Zo Mrt 18, 2007 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem 2 keer gehaald maar de 1e is weg doordat de server vast liep en de 2e is er gewoon nooit bij gezet  _________________
"Not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." |
|
Terug naar boven |
|
 |
|