battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wissen van je soldaat

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 6:49 pm    Onderwerp: wissen van je soldaat Reageren met citaat

hallo,

hep een vraag mbt wissen van je soldaat terwijl je dr al punten mee hept behaald.

ik hep nl per ongeluk mn soldaat gewist, en em vervolgens weer opnieuw aangemaakt. toen ik em opnieuw had bleek tot mijn genoegen dat mn punten nog steeds bewaard waren gebleven.

maar nu ik dr weer verder mee speelt, klopt et aantal behaalde punten niet met et aantal punten in et totaalklassement, die zijn nl stukke minder.

volgende probleem is, dat mijn punten in et totaalklassement al 2 dagen niet zijn geupdated (ik hep mn soldaat 2 dagen terug weer aangemaakt. ik vermoed dus dat sinds ik weer speel, mijn punten niet meer tellen)

kan iemand mij duidelijkheid geven over hoe dit precies werkt ? kan ik mn verwijderde soldaat wel of niet blijven gebruiken ? (ik hep dr nl al behoorlijk wat punten mee. anders moet ik dus helemaal opnieuw beginnen) of is et beter om een hele nieuwe aan te maken en opnieuw te beginnen ?

bvd,
P8er
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen  
mvb24
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 6:58 pm    Onderwerp: RE: Reageren met citaat

wrom had je em verwijderd om em daarna weer aan te maken dah snap ik niet Confused

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger 
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 7:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

zoals ik al zei, dat verwijderen ging per ongeluk. toen ik bemerkte, dat ik mn soldaat had gedeleted, dezelfde weer aangemaakt (toch zonde als je al die speeluren en punten voor niks hep gemaakt en behaald) om te kijken of ik em nog kon gebruiken

omdat mn punten en bonussen nog steeds aanwezig waren nadat ik em opnieuw had, gewoon weer verder gaan spelen dus. alleen komt et aantal behaalde punten int totaalklassement totaal niet meer overeen met de behaalde punten die ik, sinds ik mn soldaat weer opnieuw gebruikt na em opnieuw aangemaakt te hebben, de afgelopen 2 dagen dus, behaald hep.

ik hep et idee, dat dr nu helemaal geen punten meer bij opgeteld worden

dat vind ik erg zonde, want nu moet ik misschien opnieuw beginnen
Terug naar boven
Vasslli
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 7:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel ik denk dat je opneuw zal moeten beginnen volgens mij.
En per ongeluk je moet eerst je soldaat dus aanklikken dan delete dan moet je zelfs nog eens bevestigen ofzo.
Drink jij niet wat teveel Shocked Very Happy

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger 
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 7:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Embarassed

wat ik precies gedaan hep weet ik niet, maar echt tof vind ik et niet

om de hoeveel tijd wordt je score ge-updated in et totaal klassement ?
Terug naar boven
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 7:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

zodra je uitlogt en weer inlogt toch?
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 7:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had de mijne ook bijna deleted, kwam idd nog van weet u het zeker ding maar had er ook bijna opgeklikt omdat je dat iedere dag wel krijgt met andere programma's Razz tis wel oppassen Very Happy knop zit onder die van soldaat selecteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger 
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 7:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

als dat zo is, ziet et dr slecht voor me uit ...
Terug naar boven
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 8:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik hep wat zitten vogelen, wat meer soldaten (onder dezelfde naam, maar dan bv P8er* of P8er^ aangemaakt en dr kort mee gespeeld, ze vervolgens weer te deleten om te kijken of dan etzelfde gebeurd met je punten. en idd, je behaald wat puntjes, maar wanneer je ze vervolgens weer deleted, en opnieuw aanmaakt, komt dr niks geen punten meer bij.

maar nu hep ik een volgende probleem. telkens als ik een nieuwe soldaat met geheel andere naam aanmaakt, krijg ik telkens of het bericht 'bestaat al soldaat met dezelfde naam. probeer een andere naam' of 'je kunt maximaal 4 soldaten tegelijk hebben. verwijder een bestaande soldaat en probeer het dan opnieuw'

terwijl ik helemaal geen soldaten hep. hep ze allemaal gedeleted en het maakt ook niet uit welke naam of hoeveel ik dr ook probeer, constant zelfde bericht. ik denk dus dat ze vinden dat ik teveel soldaten hep aangemaakt en weer gedeleted. maar hoe kan je dit in godsnaam verhelpen ?

emailen naar ea heeft geen zin, daar hep ik nog nooit een antwoord van mogen ontvangen. kun je je ea accound niet verwijderen en een andere aanmaken ? misschien dat dit helpt.

feit blijft nu, dat ik alleen onder mn gedelete namen kan spelen (hierbij worden je punten en behaalde resultaten dus NIET meer opgeteld), ik kan nu helemaal geen andere soldaat meer aanmaken anders dan die ik al hep aangemaakt.

is dr hier op de site niet een proffessioneel medewerker van ea nederland aanwezig, in de vorm van sitebeheerder oid ? want nu kan ik uberhaupt niet meer spelen

bvd,
P8er
Terug naar boven
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2007 8:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

P8er schreef:
kun je je ea accound niet verwijderen en een andere aanmaken ? misschien dat dit helpt.

hiermee bedoel ik dus dat account, welke je gebruikt om mee in te loggen op de ea masterserver

misschien allemaal een wat onduidelijk en wazig verhaal, maar hep zelf niet zoveel verstand van computers en game gebeuren

hoe kom ik in contact met proffesionele (daarmee bedoel ik mensen die bij ea nederland werkzaam zijn) ea medewerkers in holland voor het geval hier niemand een oplossing weet ?

bvd
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: