Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
vageoete Private

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:31 pm Onderwerp: Vraagje |
|
|
He lui. ik heb BF2142 net gekocht en et is echt mooi. Maar ik kan geen multiplayer of inet doen :s de knop "aanmelden bij server" ,waar ik waarschijnlijk op moet drukken, is grijs en ondrukbaar .Ook speelde ik met solo play 2 mappen, elke 1 x. maar mn rank is etzelfde. terwijl ik na het eerste potje wel veel hogere rank zou krijgen . kan iemand me helpen met deze 2 dingen? Alvast beadankt.
Vageoete |
|
Terug naar boven |
|
 |
jeffrey Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:48 pm Onderwerp: |
|
|
weet je zeker dat je een online accountje hebt? Als je het niet zeker weet moet je ff kijken bij het inloggen, daar staat als je account offline of online is. Als het een offline accountje is, kan het zijn dat je firewall bf2142 niet toe staat online te runnen. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Arie Hoogste Commandant

|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:57 pm Onderwerp: |
|
|
heb je ook patch 1.20? |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Wo Mrt 21, 2007 10:58 pm Onderwerp: |
|
|
Treu, en wat betreft het niet promoveren in de Singelplayer, dat kan niet. Je promoveert alleen als je online speelt. _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
vageoete Private

|
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
Ok heel erg bedankt. Tis allemaal gelukt. IK moest die nieuwste patch hebben, dat was et. kheb nu korporaal zilveR:P hehe.. kool spel heur
V4g303t3 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|