battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Algemene informatie: Northern Strike
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fear
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Okt 2006
Berichten: 549

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 11:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
ik ga hem effe vanmiddag pre orderen en dan (op 28 februari) start ik de dowload wel als ik naar school ga

LET OP MENSEN, veel noobs hebben het geld er niet voor over dus je zal waarschijnlijk veel ervaren spelers tegenkomen in NS (heeft vast weer vertraging met uitkomen)


lol als de noobs het 50 euries over hebben om 2142 te spelen hebben ze ook echt wel een 10tje over om ons in NS het leven zuur te maken
_________________



^^mijn muis^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mephes
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 21 Dec 2006
Berichten: 240

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 12:23 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik weet nog niet of ik hem koop.
hangt ervan af hoeveel geld ik nog overheb na carnaval ;p
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
WuxWu
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 22 Dec 2006
Berichten: 1174
Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 1:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haat carnaval Mad
Bij ons in de stad lopen dan allemaal lompe lui rond en ze doen een beetje irritant Evil or Very Mad
_________________
Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 2:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

kweet niet zeker of je een serial nodig hebt hoor. Dat was bij Euro force en hoe noemde die andere ook weer ?? ook niet. Heb ze allebei van http://isohunt.com gehaald en ik kon er online mee spelen Smile , ea is er nooit achter gekomen Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 10:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

spaceflippie schreef:
kweet niet zeker of je een serial nodig hebt hoor. Dat was bij Euro force en hoe noemde die andere ook weer ?? ook niet. Heb ze allebei van http://isohunt.com gehaald en ik kon er online mee spelen Smile , ea is er nooit achter gekomen Razz

Persoonlijk stoor ik me behoorlijk aan dit soort bijdrage. Ik schrijf deze bijdrage voor al die individuen die denken dat dit soort spullen, gratis zouden moeten zijn.
Al deze content is gemaakt, nadat BF2142 is uitgekomen, waarom zouden de personen die dit gemaakt hebben en ontworpen niet betaald moeten worden?
Door mensen die niet betalen voor content, krijg je gezever als in game-ads en dergelijke om het financieel aantrekkelijk te houden voor de makers.

De makers van dit spel werken ook gewoon uren voor hun brood en boodschappen en doen het niet vrijwillig. De content is vrij goedkoop als je kijkt wat je ervoor krijgt, daarover had ik niet dergelijke bijdrage verwacht.

damn, ik word oud...........
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Zo Feb 11, 2007 1:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:
spaceflippie schreef:
kweet niet zeker of je een serial nodig hebt hoor. Dat was bij Euro force en hoe noemde die andere ook weer ?? ook niet. Heb ze allebei van http://isohunt.com gehaald en ik kon er online mee spelen Smile , ea is er nooit achter gekomen Razz

Persoonlijk stoor ik me behoorlijk aan dit soort bijdrage. Ik schrijf deze bijdrage voor al die individuen die denken dat dit soort spullen, gratis zouden moeten zijn.
Al deze content is gemaakt, nadat BF2142 is uitgekomen, waarom zouden de personen die dit gemaakt hebben en ontworpen niet betaald moeten worden?
Door mensen die niet betalen voor content, krijg je gezever als in game-ads en dergelijke om het financieel aantrekkelijk te houden voor de makers.

De makers van dit spel werken ook gewoon uren voor hun brood en boodschappen en doen het niet vrijwillig. De content is vrij goedkoop als je kijkt wat je ervoor krijgt, daarover had ik niet dergelijke bijdrage verwacht.

damn, ik word oud...........


ga deze ook zeker kopen hoor, toen had ik bf2 nog niet lang en was nog klein maar nu weet ik al beter hoor, je hebt gelijk ze verdienen hun geld Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 9:28 am    Onderwerp: Reageren met citaat

voor de Meritorious Winterstrike Ribbon heb je deats door een speeder en goliath nodig, lagge in het begin
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Tha-Duzz
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 275

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 10:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb (1/2 jaar geleden) euro force gekocht via click&buy, alles deed geinstall op bf2 en wou ik op zo'n map... DOET IE "T NIET! er staat dan: Je beschikt niet over deze kaart. Koop bf2: Euro Force om deze kaart te spelen. moet je dan iets activeren ofzo zodat ie doet? alvast bdankt =)
_________________
Cod4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 10:57 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Tha-Duzz schreef:
ik heb (1/2 jaar geleden) euro force gekocht via click&buy, alles deed geinstall op bf2 en wou ik op zo'n map... DOET IE "T NIET! er staat dan: Je beschikt niet over deze kaart. Koop bf2: Euro Force om deze kaart te spelen. moet je dan iets activeren ofzo zodat ie doet? alvast bdankt =)

lol, ga naar je EA link programma. Log in, ga naar instellingen. Kijk naar onder welke soldaat je Euro Force hebt geactiveerd. ff de juiste soldaat invoeren. Smile

Bij BF2142 kun je die problemen iig niet hebben. Daar hebben ze deze keer overna gedacht, door je in te laten loggen in battlefield onder je EA naam. Heb je dat gezeik niet met soldaat juist instellen enzo Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha-Duzz
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 275

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 10:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

crap....

konden ze er ook wel bij zeggen dat 't moest...
_________________
Cod4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 11:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:
Lupes? schreef:
en je kunt hem echt nie kope in de winkel??,

Zeer, zeer, zeer waarschijnlijk niet. Echter, heb ik nergens een officiele bron gezien, dat hij niet verkrijgbaar zal zijn in de winkel.

Ervaringen uit het verleden zeggen echter ook, dat dit soort booster packs alleen verkrijgbaar zullen zijn via EA link. Neem BF2: Armoured fury en BF2 Euro force. Ook alleen te verkrijgen via EA link (toen nog EA downloader)

We got a update: Ik heb een officiele bron gevonden, dat Northern Strike alleen verkrijgbaar zal zijn via EA link. (m.u.v. landen waar dit soort verkopen verboden zijn, zoals Duitsland bijvoorbeeld. Daar zal Northern Strike wel in de winkels liggen met enkel een reg code erin, waarna het spel ook gedownload word via EA link....)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 6:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Happy-Camper schreef:
Happy-Camper schreef:
Lupes? schreef:
en je kunt hem echt nie kope in de winkel??,

Zeer, zeer, zeer waarschijnlijk niet. Echter, heb ik nergens een officiele bron gezien, dat hij niet verkrijgbaar zal zijn in de winkel.

Ervaringen uit het verleden zeggen echter ook, dat dit soort booster packs alleen verkrijgbaar zullen zijn via EA link. Neem BF2: Armoured fury en BF2 Euro force. Ook alleen te verkrijgen via EA link (toen nog EA downloader)

We got a update: Ik heb een officiele bron gevonden, dat Northern Strike alleen verkrijgbaar zal zijn via EA link. (m.u.v. landen waar dit soort verkopen verboden zijn, zoals Duitsland bijvoorbeeld. Daar zal Northern Strike wel in de winkels liggen met enkel een reg code erin, waarna het spel ook gedownload word via EA link....)


dan moet KAIN dit ook doen Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha-Duzz
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 275

BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 7:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

heb een x gelezen dat de wet met gewelddadige videospelletjes in duitsland erg streng is... je mag niet eens bloed of iets anders zien... Rockstar Games heeft zelfs GTA: SA aangepast om't daar te verkopen... ik denk dat kain gwoon naar nederland belgie etc gaat....
_________________
Cod4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
spaceflippie
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 450
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 8:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tha-Duzz schreef:
heb een x gelezen dat de wet met gewelddadige videospelletjes in duitsland erg streng is... je mag niet eens bloed of iets anders zien... Rockstar Games heeft zelfs GTA: SA aangepast om't daar te verkopen... ik denk dat kain gwoon naar nederland belgie etc gaat....


hehe zou wel grappig zijn Very Happy verhuizen om te game , dat gaat wel een beetje te ver Laughing
trouwens in belgie heb je kut internet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha-Duzz
Generaal-Majoor
Generaal-Majoor


Geregistreerd op: 05 Dec 2006
Berichten: 275

BerichtGeplaatst: Di Feb 13, 2007 8:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

anders kpn well....
ik ZOU wel verhuisen om te game, alleen als ik 20 meter van de grens afwoon Razz
_________________
Cod4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Northern Strike Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.