Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Funkii Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:16 pm Onderwerp: Lintje halen |
|
|
Hallo,
wie kan me helpen ik wil graag een lintje halen maar het lukt me niet en ik heb een kill streak van 32 op me stats maar op bf2142 zegt hij van 8/10 best kill van streak,ik heb al 37 pinnen van 10 kill streak
Soldier Merit Ribon
Legion Of Merit Ribon
Kills
Total 4878
Streak 32
Per Minute 0.01
Per Round 6.71
Wie kan me helpen ?  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
Next Rank:General Major
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:26 pm Onderwerp: |
|
|
voldoe je wel aan alle criteria _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |

Geregistreerd op: 12 Jan 2007 Berichten: 504 Woonplaats: Zoetermeer (Zuid-Holland)
|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:47 pm Onderwerp: |
|
|
hoe bedoel je der mee?  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
major payne Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 4:04 pm Onderwerp: |
|
|
of je ook de benodigde tijd ervoor hebt volgens mij moet je 120 uur gespeeld hebben ofzo _________________ Genoeg DOM gescript, op naar OOP! |
|
Terug naar boven |
|
 |
mephes Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
de 10 hier wil niet zeggen dat je 'n kill-reeks van 10 nodig hebt maar dat je 10x de langste reeks in een ronde moet hebben, langer dan iedere andere speler van beide teams. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 4:40 pm Onderwerp: |
|
|
mephes schreef: | de 10 hier wil niet zeggen dat je 'n kill-reeks van 10 nodig hebt maar dat je 10x de langste reeks in een ronde moet hebben, langer dan iedere andere speler van beide teams. |
moet je een pin hebben van 10 kill streak hebben daar heb ik 37 der van
en nog heb ik 8/10 _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Fear Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 4:41 pm Onderwerp: |
|
|
dan zijn er mensen geweest die meer dan 10 kills in a row hebben misschien wel 20 ofzo... dan kun je nog zoveel pins hebben maar dan kom je er gewoon niet aan _________________
^^mijn muis^^ |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
dus ik moet meer pinnen hebben dan die andere  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Happy-Camper Lieutenant Generaal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | mephes schreef: | de 10 hier wil niet zeggen dat je 'n kill-reeks van 10 nodig hebt maar dat je 10x de langste reeks in een ronde moet hebben, langer dan iedere andere speler van beide teams. |
moet je een pin hebben van 10 kill streak hebben daar heb ik 37 der van
en nog heb ik 8/10 |
Wat is er toch zo moeilijk.
Er staat toch duidelijk 10 KEER LANGSTE KILL STREAK
Het maakt geen flikker uit al haal je 20 kills op rij. Als iemand op de SERVER in een ronde 21 kills op rij haald, dan krijg je er geen punt bij. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 5:47 pm Onderwerp: |
|
|
maar 37 pinnen van 10 kill streak zegt toch al genoeg dan had ik al lang 10 best kill streak moeten hebben of ik snap ik het nou niet _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 6:22 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | maar 37 pinnen van 10 kill streak zegt toch al genoeg dan had ik al lang 10 best kill streak moeten hebben of ik snap ik het nou niet |
Het zijn 2 verschillende dingen.
1. 10 kill streak pin = 10 kills op rij zonder dood te gaan. Die pinn zegt alleen dat je 10 kills zonder dood te gaan hebt gehaald, niks over of je de BEST kill streak hebt.
2. 10 BEST kill streaks: Stel die 37 rondjes heb jij 10 kills gehaald zonder dood te gaan. Als iemand datzelfde rondje op de server, 18 kills heeft gehaald zonder dood te gaan, dan heb je niet de beste kill streak in dat rondje, dus krijg je dat punt niet. Immers die andere persoon heeft meer kills gehaald zonder dood te gaan en heeft de BEST kill streak |
|
Terug naar boven |
|
 |
mephes Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 6:37 pm Onderwerp: |
|
|
Happy-Camper schreef: | Funkii schreef: | maar 37 pinnen van 10 kill streak zegt toch al genoeg dan had ik al lang 10 best kill streak moeten hebben of ik snap ik het nou niet |
Het zijn 2 verschillende dingen.
1. 10 kill streak pin = 10 kills op rij zonder dood te gaan. Die pinn zegt alleen dat je 10 kills zonder dood te gaan hebt gehaald, niks over of je de BEST kill streak hebt.
2. 10 BEST kill streaks: Stel die 37 rondjes heb jij 10 kills gehaald zonder dood te gaan. Als iemand datzelfde rondje op de server, 18 kills heeft gehaald zonder dood te gaan, dan heb je niet de beste kill streak in dat rondje, dus krijg je dat punt niet. Immers die andere persoon heeft meer kills gehaald zonder dood te gaan en heeft de BEST kill streak |
conclusie:
maak maar gewoon ff 10x 60 kills zonder dood te gaan,
dan heb je hem vast wel. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 6:51 pm Onderwerp: |
|
|
oke ik zal me best der voor doen,
maar kan je dan ook bevelhebber zijn en zoveel arti's gooien zonder dood te gaan ?  _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 6:57 pm Onderwerp: |
|
|
Funkii schreef: | oke ik zal me best der voor doen,
maar kan je dan ook bevelhebber zijn en zoveel arti's gooien zonder dood te gaan ?  |
Airstrikes als commander tellen mee. Op conquest is het inderdaad vrij eenvoudig te halen. Gewoon afgelegen gaan liggen als commander en met airstrikes zoveel mogelijk kills halen zonder dood te gaan. Stuk of 15 zit er meestal wel in en dan maar hopen dat geen speler op de server er meer haald. |
|
Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 7:00 pm Onderwerp: |
|
|
en weet je ook nog op welke sever ik het best kan halen
16 player een 32 player of 64 player map _________________ Bf2142 Rank:Brigadier General
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|