battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Crash

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kinslayer
Private
Private


Geregistreerd op: 09 Okt 2006
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2006 2:58 pm    Onderwerp: Crash Reageren met citaat

Hey,

Ik heb een probleem en hoop dat iemand hier mij kan helpen.

ik heb de demo gedownload en geïnstalleerd. Aan het einde van de instalatie kreeg ik 2 foutmeldingen over de taal (vlak voor het VOIP gebeuren). Maar daarna toch het bericht, instalatie suc6vol.

Ik ging spelen en na 5 minuten crashte het spel. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar nu crashed het al na 30 seconden. (Crashen als in het spel sluit af, niet mn hele pc)

Ik heb mn schijven gedfragmenteerd en mn videokaartdriver geupdate, maar dit heeft geen effect gehad.

Bf2 geeft af en toe het zelfde probleem, maar niet zo snel/vaak. Ik heb al navraag gedaan bij mijn clan, maar daar weet ook niemand het Crying or Very sad

Iemand een idee?

Tnx.

[Cr6] Kinslayer
_________________
Blessed are the weak, for they make easy targets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
pavel
Private
Private


Geregistreerd op: 09 Okt 2006
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2006 6:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb precies hetzelfde probleem en ik vindt het vet irritant wat ik nog meer heb bij bf2142 tot men micro volume opeens op dempen wordt gezet Evil or Very Mad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kinslayer
Private
Private


Geregistreerd op: 09 Okt 2006
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Di Okt 10, 2006 12:02 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, ik heb de mijne aan de praat. Heb een hoop gedaan, maar weet niet wat nu uiteindelijk de oplossing was. Probeer het volgende:

Disable VOIP in het options / sound menu
Controleer of je de nieuwste versie van directX hebt
Controleer of de juiste internetverbinding hebt geselecteerd in options / games (default is t1, als je ADSL hebt moet je Cable selecteren)
Update je videodriver

Als dit niet werkt kan je ook nog:
de beeldinstellingen lager zetten
Een keer spelen zonder firewall/virusscanner op de achtergrond. Dit kan ook een probleem vormen

Er zijn ook engelstalige topics op dit onderwerp op het EA forum.

Suc6
_________________
Blessed are the weak, for they make easy targets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Battlefield 2142 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.