battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ping ? wat bepaald je ping
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
harryjohann
Hoofd Korporaal Goud
Hoofd Korporaal Goud


Geregistreerd op: 09 Feb 2007
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 8:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben vorig jaar van Nederland naar Frankrijk verhuisd. Van een snelle kabelverbinding overgegaan naar een 512 Kb/s adsl verbinding die veelal wel 640 levert, maar nooit stabiel is. Zit hier in een gehuchtje aan een telefoonkabel van 6330 meter tot aan de eerste centrale. Ik weet dus wat ping nu inhoud. Ben op 2-2-2007 overgestapt van Mohaa naar BF 2142 en merk nu dat ik veelal te laat ben met het killen van de tegenstander. Schieten kan ik wel..............maar het is net of de tegenstander en ik in verschillende tijdzones leven.
Nou ja....ik pas mijn taktieken zoveel mogelijk aan op de hoge ping die ik nu van nature heb en kom dan toch wel aan mijn kills of carrièrepunten

Harry
_________________
wie wind zaait zal storm oogsten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam MSN Messenger
iPulsar
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jan 2007
Berichten: 118
Woonplaats: Delft

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 10:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ping is vrij simpel te beschrijven...

Zoals Arie al zei:
Jouw computer stuurt een erg simpel data pakketje naar de gameserver met als data: 'PING' (de pakketjes voor BF zijn veeel groter Razz en ook veel meer pakketjes Razz)
Als de server dit pakketje krijgt, dan stuurt hij 'PONG' terug... en de tijd tussen het versturen van PING en het ontvangen van PONG is je ping response... De tijd die je computer nodig heeft om dit te verwerken zijn enkele clockcycles... met 3GHz processoren is dat dus ehhh 0? Razz Een hoge ping betekent dat het langer duurt voordat jij data van de server krijgt (bv iemand die naar jou toe loopt) en langer voordat de server jouw acties krijgt (jij die op die gozer schiet). Je kunt dan best wel eens te laat zijn met schieten Razz

Mijn ping is meestal wel goed, behalve als er een huisgenoot zit te downen ofzo...

TIP: ga nooit vliegen met een hoge ping Razz
_________________
"Our initial assessment is that they will all die." - MohammediSaeed al-Sahaf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.