battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Account niet te vinden door EA

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 4:45 pm    Onderwerp: Account niet te vinden door EA Reageren met citaat

Beste gamers,

Ik heb gisteren BF2142 legaal gekocht en netjes volgens de instructie geinstalleerd. Ik heb ook volgens de instructies mijn account geregistreerd en ik kreeg ook een mail van EA dat mijn account geactiveerd is. Ik heb 1x kunnen spelen via een nocd crack want mijn DVD wilt de game niet afspelen....waarom ik zou het echt niet weten. Maar goed ik heb dus 1x kunnen spelen maar ik moest wat video setups configureren en besloot om de game opnieuw te starten. Vanaf dat moment kon ik op geen mogelijke manier meer in het spel komen en ik besloot om het spel te verwijderen en er weer opnieuw op te zetten.Het spel starte gewoon en ik kon inprincipe inloggen. Vanaf dat moment kon ik niet eens meer op mijn account inloggen want Ea kon mn account niet meer vinden op mijn pc terwijl ik gewoon normaal heb geinstaleerd. Ik heb via het opstart scherm mijn de account name en het wachtwoord op laten sturen via mail en dat kopt gewoon met het geen waarmee ik in wil loggen...Ik snap er niets van...kan iemand mij pls helpen!!!! Alvast bedankt...een soldier die niet weet wat ie moet doen om het slagveld op te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch_Pilot
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 4:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou et zo niet weten, je kan is proberen de ea hulplijn te bellen
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 7:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

je zegt iets over het configureren van de video setup, dat krijg je volgensmij wanneer je een server joined en je heb je video settings aangepast of je hebt hem net geinstalleerd/gepatchst. Als je dat gebeuren afbreekt denk ik dat het daar mis gegaan is en is een reinstallatie misschien de oplossing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 8:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee dat kan het niet zijn...ik heb m inmiddels 4x opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft zich voordoen....ik kan nu wel in het opstart scherm komen maar ik kom nu dus niet voorbij het inloggen omdat er geen profiel op deze computer zou staan :S...nou ik weet niet wat ie wil maar ik heb inmiddels 5 nieuwe accounts angemaakt en ik blijf maar offline meldingen krijgen en offline kan ik ook niets spelen omdat ie geen profiel kan vinden :S
Terug naar boven
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 8:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dat is hem al je kan maar 1 account aanmaken per cd key, als je meerdere erop kan aanmaken gaat het goed mis
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 8:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar wat kan ik nu dan? Mijn eerste account werkt wel op de EA site daar kan ik ook bijvoorbeeld mijn wachtwoord veranderen maar in het spel zelf kom ik niet want dan herkent ie m inene niet :S
Terug naar boven
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 9:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was net toevallig ook weer even op de EA site en als ik daar inlog ziet EA zelfs mijn Soldier haha wat een k*tzooi is dit man Very Happy
Terug naar boven
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 9:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet inloggen onder je EA account en niet onder je soldier account
Het is geen BF2. De EA account waarin je het spel het geregistreerd.

Als je dan inlogd in het spel onder je EA acocunt, dan kom je bij het volgende scherm en kun je je soldiers selecteren of aanmaken.
Terug naar boven
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 9:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik log ook in op mn EA account....dus daar ligt het niet aan...

Wat ik ook zo raar vind is dat als ik BF 2142 via mn DVD wil laten spelen krijg ik een witte pop-up scherm die verdwijnt dan en dan doet ie helemaal niets meer....vandaar dat ik een no cd crack gebruikte maar die werkt niet meer als ik patch 1.06 gebruik...ik word hier niet goed van! ik koop nog is een spel van EA :s
Terug naar boven
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Ma Nov 27, 2006 10:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een NEC 1300A DVD speler....volgens windows is er geen nieuwere software verkrijgbaar dus aan mn DVD speler kan het ook niet liggen volgens mij...er waren wel wat drivers te downloaden voor die DVD speler maar de link naar de driver download werkte niet...
Terug naar boven
Enduin
Luitenant-Kolonel Zilver
Luitenant-Kolonel Zilver

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 10:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm vaag probleem.. je firewall blockt battlefield ook niet toevallig?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Ghostfire
Private
Private

BerichtGeplaatst: Vr Dec 01, 2006 3:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de oplossing gevonden. Ik kan blijkbaar BF alleen maar spelen via deamon tools....joost mag weten waarom maar zo doet ie het wel en ik heb nu aarduig wat game uurtjes erop zitten...dus een tip voor mensen die deze problemen dus ook hebben...probeer Deamon Tools, zet daarvan alle options aan en gamen maar!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: