battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hapering elke 2 seconden

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
P8er
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 11 Mrt 2007
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2010 6:32 pm    Onderwerp: Hapering elke 2 seconden Reageren met citaat

Hola.

Geen idee of hier nog regelmatig mensen posten maar ik probeer het toch even. Tot eind november heb ik 2142 regelmatig en zonder problemen gespeeld. Toen even een break gehouden van 2 maanden en nu weer begonnen. Alleen heb ik sinds ik vorige week weer het spel opgestard heb het navolgende probleem:

Als ik het spel opstart en een server join kan ik even normaal spelen, maar dan krijg ik elke 2 seconden een lichtte hapering die niet meer weggaat tot dat ik het spel in zijn geheel afsluit en weer opnieuw opstart. Het is dan dus elke 2 seconden een fractie van een seconde dat mijn beeld stil staat. Niet alleen mijn soldaat maar ook mijn mede-soldaten en verder alles wat zich voortbeweegt in mijn beeld. Het lijkt op lag maar dan in een vast ritme. Ik ben de enige die het heeft en op alle servers doet het probleem zich voor.

Ik heb mijn spel, de patches en NS al opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.

Iemand een idee wat het is, hoe te verhelpen of hoe ik een poging kan wagen om het probleem te verhelpen ?

Bij voorbaat dank voor de tijd.

mvg,
p8er
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.