battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Unmodified Content: Battlfield 2142 Deluxe hulp gevraagd!

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MCI
Private
Private


Geregistreerd op: 01 Apr 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Wo Apr 01, 2009 7:12 pm    Onderwerp: Unmodified Content: Battlfield 2142 Deluxe hulp gevraagd! Reageren met citaat

Ik lees hier allemaal berichten over het herinstalleren van Battlfield 2142 bij de volgende foutmelding:

Citaat:
This server only allows players with unmodified content to join. revert your version of Battlefield 2142 to the current official version to join.


Ik heb Battlefield 2142 Deluxe gekocht (vandaag binnen gekregen) maar ik kan NS niet appart installeren met deze versie (of wel?), wat moet ik doen?

Het werkte prima na de installatie en na de 1.5 patch maar na het afsluiten kreeg ik deze error als ik het weer wilde spelen...

Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Za Apr 04, 2009 11:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien dat opnieuw patchen helpt

Let er ook even op dat je firewall de game niet per ongeluk blokkeert
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.