battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Het gaat fout (Happy niet voor jouw ogen bestemd)
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Nieuws en aankondigingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 5:29 pm    Onderwerp: Het gaat fout (Happy niet voor jouw ogen bestemd) Reageren met citaat

Jongens we moeten iets doen, onze sub leider Happy camper wordt gek... Eerst vriendjespolitiek (Kijk maar naar CoolKD z'n clanrank)

Vervolgens kom ik op TS en daar heeft Barteh opeens SA, hij is ook opeens gepromoveerd van private E1 (ofzo) naar OF 9 Shocked

Arie, doe er eens wat aan. Iedereen weet dat ik al geen SA had moeten hebben, nu wordt dezelfde fout begaan door Barteh SA te geven Shocked

Eigenlijk maakt dit me allemaal geen reet meer uit omdat toch niemand in de clan naar de clanranks kijkt, laat staan dat we samen nog games doen (als de gehele clan)
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 6:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Yep major je hebt gelijk barteh SA geven is de grootste fout in de geschiedenis.
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mij daarentegen Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 9:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 9:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Van mijn part heeft iedereen SA, wat maakt het eigenlijk uit? Razz Zolang het maar niet misbruikt wordt.

Wat betreft ranks, worden die �berhaupt nog bij gewerkt? Surprised
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 9:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
Van mijn part heeft iedereen SA, wat maakt het eigenlijk uit? Razz Zolang het maar niet misbruikt wordt.

Wat betreft ranks, worden die �berhaupt nog bij gewerkt? Surprised

Ja hoor, die zijn actueel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2008 10:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarneer komt BF Heroes uit? Teminste ik denk dat dat de game wordt die ons weer verenigd Razz Dan worden we weer een blije familie Razz
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 12:01 am    Onderwerp: Reageren met citaat

One clan united under one game...
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 12:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

BF heroes komt eind dit jaar, maar ik vind ook dat het tijd begint te worden voor een nieuwe Battlefield voor de PC Smile
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 12:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Arie schreef:
Van mijn part heeft iedereen SA, wat maakt het eigenlijk uit? Razz Zolang het maar niet misbruikt wordt.

Wat betreft ranks, worden die �berhaupt nog bij gewerkt? Surprised


Er wordt nog steeds gekloot met SA. Ik ben zelf ook wel schuldig- maar iedereen wel zo'n beetje.

Die ranks waren actueel, en waren de basis van onze Chain of Command. OF9 en hoger krijgen SA, omdat zij zich bewezen hebben qua activiteit en volwassenheid. Dit is nu vrijwel.. doorbroken.

Happy is degene die onze clan op dit moment echt runt, en in mijn ogen ook de echte leider van RN. Hij doet ongeveer alles. Als hij een beslissing maakt- is het in mijn ogen nogal vreemd als die actie gelijk gecounterd wordt doordat iedereen datzelfde krijgt.

Wij zijn en blijven een fun clan, die met elkaar spelen. We spelen weinig wars op dit moment- omdat er vrij weinig inzet is van de hogere krachten. We zijn verdeeld over verschillende spellen- wat ik hoop dat in de toekomst veranderd. Deze chain of command werd in CoD4 actief gebruikt in wie de orders geeft, en wie ze opvolgt.

Als mensen er problemen mee hebben dat ik SA heb- neem ze dan gerust af. Ik kan gerust zonder leven. Maar wat ik dan niet kan accepteren is dat jan en alleman in een keer SA krijgt omdat IK, het lachertje van de clan blijkbaar, ze heb VERDIENT. Ik ben sinds ik gejoind ben steeds actief geweest in spellen die anderen hier ook spelen- waar sommigen hier blijven haken. Het punt van deze clan is samenhorigheid- dat we elkaar accepteren zoals we zijn. Als dit hier niet mogelijk is, dan zou ik diep teleurgesteld zijn.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 1:43 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Stelletje kinderen Razz Die SA is gewoon zodat als er bijv. een idioot joined kan kicken/bannen. Ga die dingen nou niet gebruiken tegen je mede clan genoten. Oke ik ben ook jong geweest Razz jaren geleden had ik ook een TS-Mass switcher die iedereen in de hele server heen giga snel heen en weer switcht. Maar laten we het zo doen; Iedereen die nu SA heeft houd 't, wordt het misbruikt -> revoke.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 2:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook altijd actief geweest in de clan en ik zit er nog langer als jij in @barteh.
Maar ik heb altijd dezelfde rang gehad maar nooit geklaagd.
Dat ik een paar maanden niet online was op TS komt omdat ik examens had net als major.
Eigenlijk verdien ik ook een hogere rang maar het maakt mij niet echt uit, zolang we maar FUN hebben ingame.
Maar nu maar hopen dat er spel komt waar iedereen zich lekker bij voelt net zoals de oude BF 2142 tijden.
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Happy-Camper
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 20 Okt 2006
Berichten: 761
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 3:02 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok CLAN leden moet op dit moment hebben, omdat we dit regelmatig spelen.
(WE ZIJN EEN PC CLAN EN GEVEN GEEN FLIKKER OM DE XBox360 en PS3)

- COD4
- Supreme Commander: Forged Alliance (....niet gratis..........ask someone on TS for detailes))
- Trackmania (gratis)
- America's Army 2 (gratis)

Spellen die waarschijnlijk In de toekomst vaak gespeeld gaan worden:
- Battlefield Heroes (?????) (gratis)
- C&C: Red Alert 3 (28 Oktober 2008)
- COD5 (05 november 2008)
- Starcraft 2 (Begin 2009)
- Total War: Empire (06 februari 2009)
- Battlefield 3 (ergens 2009)
- Guildwars 2 (ergens 2009)
- America's Army 3 (ergens 2009) (gratis)
- Duke Nukem Forever (ergens 2021)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 5:45 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Abcd007 schreef:
Ik ben ook altijd actief geweest in de clan en ik zit er nog langer als jij in @barteh.
Maar ik heb altijd dezelfde rang gehad maar nooit geklaagd.
Dat ik een paar maanden niet online was op TS komt omdat ik examens had net als major.
Eigenlijk verdien ik ook een hogere rang maar het maakt mij niet echt uit, zolang we maar FUN hebben ingame.
Maar nu maar hopen dat er spel komt waar iedereen zich lekker bij voelt net zoals de oude BF 2142 tijden.


Maar je speelt minder vaak met ons mee- en je was een hele tijd niet op TS, net zoals Major.
Major was een van de co-founders, en daarom heeft hij nog steeds OF-9.

We hebben een systeem opgezet van rangen en welke TS status daarbij komt- en ik vind het onrechtvaardig dat mensen ervoor gewerkt hebben om een status te verkrijgen, en dat vervolgens, door deze member zijn promotie, spontaan iemand anders OOK SA krijgt. Hoewel hij nog niet rank OF-9 heeft behaald.

Ach ja. Life's a bitch. And some days, it has puppies.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2008 8:52 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens, geen ruzie maken. Ik moest op dat moment even m'n frustratie kwijt omdat barteh opeens SA heeft. Zoals al heel klein in de beginpost staat : Het maakt me eigenlijk niet uit.

@Barteh, mochten we je SA weer af willen nemen dan heb je nog steeds 24 andere accounts met SA XD

@Happy's gamelist,
Ik heb nu wel supcom, maar ik ben niet verslaafd genoeg op forged alliance te kopen, mocht je met minder ook genoeg nemen dan kan ik best wel eens mee spelen.
Battlefield Heroes / Battlefield 3 ben ik wel van de partij Razz
Denk ook dat we Operation Flashpoint 2 eraan kunnen toevoegen (komt ergens in 2009), de filmpjes die er nu van zijn verschenen zijn echt onwijs mooi. Hoop wel dat ie mp heeft.
+ Misschien ook Stalker Clear Sky, ik wordt wel een pionier in deze game Very Happy. Jullie zullen vanzelf wel horen of ie het kopen waard is

EDIT, dit topic wekt 'iedereen' wel even tot leven. Zelfs Arie heeft wat gepost XD
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    battlefield-2142.nl Forumindex -> Nieuws en aankondigingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.