Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
yannickjeh Private

|
Geplaatst: Vr Okt 31, 2008 9:47 pm Onderwerp: Battlefield 2142 Crash |
|
|
Ik heb vandaag Battlefield 2142 Deluxe Edition gekocht,
Ik heb hem geinstalleerd en 2 uur gespeeld, toen heb ik hem afgesloten, daarna wou hem ik weer gaan spelen, na ongeveer een uurtje, en toen had ik constant dat effect dat als je door een granaat geraakt word, toen sloot ik hem af. Na een paar uur wou ik weer gaan spelen, maar bij het starten van een level en kreeg ik het schermpje "rapport verzenden" enz.. Ik heb mijn videokaart drivers geupdate, en een fix gedownload maar allebij werkte ze niet, ook heb ik hem geupdate tot versie 1.50 maar ook dat hielp niet.
Voordat ik deze versie speelde heb ik nog 3 dagen lang de demo gespeeld die wel gewoon werkte, en nu ook niet meer. Ik heb ook systeem herstel gedaan en dat hielp ook niet..
Is er iemand die mij kan helpen?
Mvg,
Yannick |
|
Terug naar boven |
|
 |
SID Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 16 Aug 2007 Berichten: 760 Woonplaats: Australie !!! DownTown Sydney
|
Geplaatst: Vr Okt 31, 2008 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
een echt spel gaan spelen ?  _________________
"aku membel dirimu masih"
The Great Khali says: he call u ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
WuxWu Lieutenant Generaal

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 1174 Woonplaats: Wijhe (vlakbij Zwolle)
|
Geplaatst: Vr Okt 31, 2008 10:42 pm Onderwerp: |
|
|
SID hou je debiele opmerkingen voor je of ga anders ergens andsers vervelend doen man.
Maar yannick ik heb zelf geen flauw idee wat er te doen is aan je probleem maar misschien weet iemand anders die dit forum nog wel bekijkt een oplossing  _________________ Harde kaas is net zoiets als kaas maar dan anders! |
|
Terug naar boven |
|
 |
raider Brigadegeneraal

|
Geplaatst: Zo Nov 09, 2008 8:30 pm Onderwerp: |
|
|
Hmm mischien... mischien... opnieuw instaleren?!!
En anders virus scannertje dr door
of niet proberen 4 games tegelijk aan te zetten. _________________ Bill gates en microflop DIE HARD!! (enige goede wat uit jullie is voor gekomen is halo!!) |
|
Terug naar boven |
|
 |
|