battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

conflict 2142
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pascalkemink
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 03 Mrt 2007
Berichten: 213
Woonplaats: zutphen

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 9:35 pm    Onderwerp: conflict 2142 Reageren met citaat

http://www.gamevee.com/viewVideo/Battlefield_2142_/PC/Conflict2142/989366

hier de nieuwe film voor conflict 2142
_________________
pkrocky briggadier generaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2008 10:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

*zucht* met zoveel posts hoor je te weten dat dit in media & design hoort
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
pascalkemink
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 03 Mrt 2007
Berichten: 213
Woonplaats: zutphen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 2:10 am    Onderwerp: Reageren met citaat

duh boeie ik maaak gewoon hier een nieuwe post anders bloedt bf 2142 helemaal dood hiero maar als minstens in jouw positie niets anders weet te melden dan wat je post dan is het hier echt zielig geworden hier maar ik hoop dat sommige conflict gaan downloaden en eens een keer een echte battle spelen en niet een simpele scrim tegen een andere clan sorry hoor maar jullie forum is op sterven na dood en verwijzen mensen mensen met problemen naar topics van bijna twee jaar oud vind ik een beetje slap btw onze battles zijn 8 uur lang en als je een echte die hard bent dan sluit je aan
_________________
pkrocky briggadier generaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Barteh
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 22 Jul 2007
Berichten: 201

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 7:17 am    Onderwerp: Reageren met citaat

pascalkemink schreef:
duh boeie ik maaak gewoon hier een nieuwe post anders bloedt bf 2142 helemaal dood hiero maar als minstens in jouw positie niets anders weet te melden dan wat je post dan is het hier echt zielig geworden hier maar ik hoop dat sommige conflict gaan downloaden en eens een keer een echte battle spelen en niet een simpele scrim tegen een andere clan sorry hoor maar jullie forum is op sterven na dood en verwijzen mensen mensen met problemen naar topics van bijna twee jaar oud vind ik een beetje slap btw onze battles zijn 8 uur lang en als je een echte die hard bent dan sluit je aan


Ja. 8 uur lang. En hoeveel mensen gaan hier heen?
Als die topics nog steeds geldig zijn- waarom een nieuwe maken?

Een echte battle? Pff. Jij hebt nog geen echte battles gezien, jongen. Battlefield is echt niks bij andere spellen waar wij wars in hebben, bijv. Crysis en COD4.

Ons forum? Boeit ons echt niks, eigenlijk. Onze teamspeak is altijd actief, en daar hebben we het anders altijd gezellig.

Dus- ga ff ergens anders recruiten.
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 2:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

vind het nu niet meteen nodig om zo op elkanders kop te beginne zitten...

conflict-2142, heb er al van gehoord, ga het zeker es uitprobere als mn pc gemaakt is; maar om nu meteen battles van 8 uur aan een stuk te spelen Razz Razz Razz nee dankjewel Rolling Eyes


@ Barteh; kun je dan wars spelen in Crysis? Shocked Shocked ik dacht dat die mp mega fucked up was Confused Confused

en wat je zegt over 'echte' battles.. pascalkemink is veel ouder dan jou en zal dus wss meer battles gespeeld hebben dan jou.. dat wil nu niet zeggen dat ze daarom intenser, het hangt er maar vanaf hoe je zelf het liefst speelt.. op cod4 speel ik het liefst niet-hardcore, s&d met ongeveer 5 vs 5 en sabotage met 20 vs 20; terwijl anderen liever hardcore spelen..

en om te zeggen dat wars in Battlefield niets zijn bij wars in bvb CoD4; dan heb je het goed verkeerd; aan CoD wordt er misschien publiekelijk meer aandacht besteed, maar ik kan je zeggen dat wars in BF (2142) minstens even waardig zijn;
je kan die wars gewoon niet vergelijken;
CoD:4 war gaat over het vernietigen of verdedigen van 1/2 objectives, waarbij je als je neergeschoten wordt, niet respawned; verder heeft een speler ook niets extra behalve wapens (en perks..)
BF2142 war gaat over het terugbrengen van de tickets van de tegenstander tot 0; dit kan je doen door het innemen/verdedigen van controleposten of neerschieten van vijanden; als je neergeschoten wordt kan je trowuens of gerevived of gerespawned worden.. dit is gewoon een heel andere speelstijl dan CoD:4, zulke dingen kun je niet vergelijken..

het is dus gewoon verkeerd om te zeggen dat battles in BF niets zijn vergeleken met battles in CoD...
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 2:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Crysis mp is vet. Very Happy
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
Abcd007
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 993
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 4:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Crysis is VET
BF (alle delen) zijn VET
COD (alle delen) zijn NIET vet en zuigen
_________________
1+1=2142

[img]http://img340.imageshack.us/my.php?image=3610458ng7.gif[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 4:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Jaa lang leve Abc

pascalkemink zuigt trouwens ook Evil or Very Mad
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 6:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Abc heeft geen verstand van zaken blijkt Razz
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 6:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

major payne schreef:
Jaa lang leve Abc

pascalkemink zuigt trouwens ook Evil or Very Mad


-> Major je hebt zelf nog massa's veel CoD gespeeld....

-> ik snap niet wat je tegen pascalkemink aka pkrocky hebt.. hij doet/zegt toch niets verkeerd?
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
jezzol
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 02 Apr 2007
Berichten: 1049
Woonplaats: Driebergen

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 9:39 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dames, ga ergens anders ruzie maken. Shocked
_________________


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger
major payne
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 2483
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 9:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb dan wel Cod4 gespeeld, maar ik was er niet weg van. Geef mij maar de BF-serie, elke versie daarvan is mij namelijk uitermate goed bevallen

pascalkemink schreef:
duh boeie ik maaak gewoon hier een nieuwe post anders bloedt bf 2142 helemaal dood hiero maar als minstens in jouw positie niets anders weet te melden dan wat je post dan is het hier echt zielig geworden hier maar ik hoop dat sommige conflict gaan downloaden en eens een keer een echte battle spelen en niet een simpele scrim tegen een andere clan sorry hoor maar jullie forum is op sterven na dood en verwijzen mensen mensen met problemen naar topics van bijna twee jaar oud vind ik een beetje slap btw onze battles zijn 8 uur lang en als je een echte die hard bent dan sluit je aan


Niet echt een positieve post als je het mij vraagt
_________________
Genoeg DOM gescript, op naar OOP!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Snoei
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 12 Nov 2006
Berichten: 1584
Woonplaats: 's-Graveland

BerichtGeplaatst: Vr Okt 03, 2008 11:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wie gaat er nou 8 uur aan een stuk door gamen? Shocked
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Venom
Private
Private


Geregistreerd op: 04 Okt 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Za Okt 04, 2008 2:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

je hoeft niet de volle 8u te spelen he ^^, je bent vrij in hoeveel tijd je erin wil steken Wink

Het is zolang omdat er een 6u(of meer) tijdsverschil is met de U.S.
op deze manier is het doenbaar om beide zones een potje te laten meeknallen Very Happy

btw "een echte batlle" komt mss verkeerd over, ik neem aan dat pascal het heeft over het feit dat het een 30vs30 setting is met alles erop en eraan, Teamspeak organisatie, strategie voor en tijdens de battle etc etc. Geloof me het is een beleving (net zoals op andere games ...)

de mod opzich is echt knap, gemaakt door en voor spelers .... dus niet een jaar wachten op een aanpassing die echt nodig is.

ieder zen smaak maar breek het niet af voordat je het gespeeld hebt Exclamation
ik hoop dat er een aantal het eens uitproberen.

cya on the battlefield Twisted Evil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Za Okt 04, 2008 10:54 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje raar geregeld als je het mij vraagt. 8 uur spelen omdat er een tijdsverschil is? Als je nou gewoon 20:00 uur onze tijd begint kan je 2/4 potjes spelen en dan is het bedtijd voor de kids (jullie Razz) en dan is het begin bij hun ergens om een uur of 2 's middags.

En als je dan toch op verschillende tijden wilt spelen dan is het toch gewoon, om xx uur speelt team A, om yy uur speeld team B.
Hoezo dan de hele dag zijn we aan't warren en dan wisselen we wel eens ff af. Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.