battlefield-2142.nl Forumindex Index
battlefield-2142.nl
Forums
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

paar vragen.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mayzzee
Private
Private


Geregistreerd op: 25 Sep 2008
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 6:47 pm    Onderwerp: paar vragen. Reageren met citaat

1. Waarom kan ik Northern Strike niet installeeren/activeren terwijl die toch echt bij deluxe edition inzit.

2. Waarom kan ik (zoals iedereen) 1.5 niet spelen, heb er al veel over gelezen dat je eerst 1.4 moet installeren enzo maar als ik dat doe komt zoiets te staan als 'Already newer patch installed'.

3. Waarom word ik de laatste gekickt door punkbuster uit servers zonder dat er een boodschap in het punkbuster venstertje staat behalve 'Ok' zoiets tewijl ik nognooit een cheat heb gebruikt.

4. Waarom kan ik nietmeer levelen?


alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arie
Hoogste Commandant
Hoogste Commandant


Geregistreerd op: 24 Mrt 2006
Berichten: 1510
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 6:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet gewoon de laatste versie hebben, als je zeker weten de juiste versie wilt hebben neem dan deze: http://files.gamecorp.org/bf2142/BF2142_Update_1.50.exe

Verder is bf2142 (en ik geloof meerdere games) al voor een week of 2 fucked up. Geen id wat er aan de hand is, ik las in een ander topic iets over een dc dat plat was gegaan door een storm oid? Surprised
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Xanem
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 18 Apr 2007
Berichten: 582

BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 11:31 pm    Onderwerp: Re: paar vragen. Reageren met citaat

Mayzzee schreef:
1. Waarom kan ik Northern Strike niet installeeren/activeren terwijl die toch echt bij deluxe edition inzit.

Citaat:
Sry kan ik niet mee helpen aangezien ik delux niet heb.


2. Waarom kan ik (zoals iedereen) 1.5 niet spelen, heb er al veel over gelezen dat je eerst 1.4 moet installeren enzo maar als ik dat doe komt zoiets te staan als 'Already newer patch installed'.

Citaat:
Samen met NS is het een aardig complex instalatieprocess die al ergens anders op het forum staat omschreven.
Abcd007 schreef:
Ik had ook eerst 2142 > v1.5 > NS > 1.5 Maar dit werkt niet!
Deze volgorde werkt altijd:
BF 2142 > v1.4 (volledige patch) > NS > v1.4 (volledige patch) > v1.5 (update 1.4-1.5)
Alle juiste patches kun je ook gwn hier op de site vinden.


3. Waarom word ik de laatste gekickt door punkbuster uit servers zonder dat er een boodschap in het punkbuster venstertje staat behalve 'Ok' zoiets tewijl ik nognooit een cheat heb gebruikt.

Citaat:
Probeer je punkbuster handmatig te updaten. Punkbuster staat erom bekent naast de cheaters ook de helft van de normale gebruikers te kikken als je pech hebt. (Link naar PB)


4. Waarom kan ik nietmeer levelen?


Citaat:
Is al beantwoord door arie.

alvast bedankt.


Ik hoop je een beetje verder geholpen te hebben, srry voor de quote doolhof was een beetje lui bij het maken van dit bericht.
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lupes?
Lieutenant Generaal
Lieutenant Generaal


Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 1992
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 2:38 am    Onderwerp: Reageren met citaat

heb idd ook gehoord dat een van de hoofdzetels van EA getroffen is door een orkaan/storm
_________________

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
pascalkemink
Brigadegeneraal
Brigadegeneraal


Geregistreerd op: 03 Mrt 2007
Berichten: 213
Woonplaats: zutphen

BerichtGeplaatst: Ma Sep 29, 2008 9:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php


probeer deze eens die doet het goed een update en een check
_________________
pkrocky briggadier generaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    battlefield-2142.nl Forumindex -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.